Filelist este cazut [DOWN]. Cum reusim sa intram pe Filelist.ro? – 2011

UPDATE 3 : Nu stiu cat de veridica e informatia, dar am inteles ca, in cursul zilei, serverul Filelist restrictioneaza accesul anumitor clase de IP-uri, pentru a preveni o incarcare prea mare cu un numar ridicat de utilizatori. Acele restrictii, expira dupa un anumit timp, nu foarte lung. Probabil cateva ore.

Update 2 : Filelist.ro functioneaza din nou. Pentru cei care inca nu va merge : Start > Run > cmd > ipconfig
/flushdns UPDATE: CityLink -=- FileList.ro: Site-ul FileList este down din cauza unui atac Ddos, vom reveni cat mai repede posibil ….

Filelist este din nou down. De aceasta data, cei din staff au mai venit cu niste metode de a reusi sa intram din nou pe http://filelist.ro

Login – prima adresa cu ip

http://85.17.127.69/ – cea de pe homepage (a-2-a)

Vedeti voi care va merge …

sursa: GrindOWNAGE – Uploader FL

Amandoua sunt adrese oficiale ale serverului ce hosteaza Filelist.ro, nu va faceti griji, sunt adrese postate pe Torrents.ro de uploaderi/moderatori de pe filelist.

Apropo.
Ca sa va mearga in client inlocuiti tractor.flro.org cu http://86.120.13.88:5500/announce.php?passkey=passkey-ul vostru.

sursa : CulayTL – Moderator Filelist.ro

Ok, sper ca v-am rezolvat o dilema in legatura cu aceasta cadere a Filelist-ului. Nu de alta, dar sa nu va mai intrebati de ce e Filelist.ro Down.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

108 responses to “Filelist este cazut [DOWN]. Cum reusim sa intram pe Filelist.ro? – 2011

  1. gheorghiu ionut

    deci copiez filmul se deschide utorentul dar nu se Downlodeaza? apare dunga rosie si la timp apare semnul infinit. dc ?

  2. Saracia

    e teapa ma prapaditolor…sa va fure contul de filelist

  3. sebi

    Nustiu daca filelist a cazut din cazua atacului de tip doss cum se sustine sau din cazua decesului liderului mystery….o modalitate de a intra pe filelist este sa acesati “FLRO.ORG”

  4. abc

    faza cu “passkey-ul vostru” mi-a placut

  5. da

    ba fraierilor nu mai folositi filelist folositi iso hunt the pirate bi torrent redactor nu prosti dastea

    • fraier esti tu

      Fraier esti tu ca nu ai cont FL si ti-e ciuda, stai linistit ca stim si de alea enumerate de tine, dar le lasam pt odc-isti ca voi. demonoid a picat deci urmeaza si restul

  6. Don

    de ce nu se mai poate accesa filelist?

  7. iova mircea

    Am o rugaminte poate ma puteti ajuta.Deciteva zile nu reusesc sa ma loghez pe filelist,am un cont de aprope 2 ani,ratie f.buna.am trimis de vreo 3 ori email pentru raspuns-nici un raspuns.La recover nu-mi recunoaste emailul.Mentionez ca parola si username(YOZURI)erau salvate in bara pe firefox.Intr-una din zile am deschis strongdc,m-am gindit ca cineva i-mi foloseste contul pe filelist.Nu mai stiu ce sa cred pentru mine filelist era ceva deosebit si eram f. multumit.Va rog daca puteti sa-mi trimiteti un raspuns,VA MULTUMESC CU STIMA IOVA MIRCEA

Expune-ţi gândurile!

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

