Prima mea zi de blog

Astazi este prima zi in care m-am hotarat sa scriu intr-un blog din acesta, doar ca sa ma simt eu impacat cu mine,sa simt ca imi pot exprima gandurile, fara ca altcineva sa aiba de suferit. Ziua de astazi a fost una destul de interesanta.
Am fost la dentist, si ca de obicei, am fost iarasi „anesteziat”. Ma bucur mult ca mi-am terminat de reparat dintii. La scoala. Astazi ne-a adus ultima teza, aceea fiind la chimie. Am luat 10.

Am avut noroc si cu colegul meu de banca, care stia cat de cat mai bine ca mine chimie. Maine, de la 9 la 10 AM , am test la fizica. Sunt chiar curios cum o sa „evoluez” la testul asta. Notele mele la fizica nu prea reflecta bine „fizicianul din mine”, mai exact primele… (Si iarasi pentru cei interesati : 6,7,7,2,3,9,9,10 ; aici fiind si note din semestrul I). Viata pare destul de grea in momentul de fata, si nu stiu de ce mi se pare asa. Ah, da , si ce mi se pare important sa anunt e urmatorul lucru. De o vreme ma joc In Debara (http://www.indebara.ro) si sunt extrem de multe *new features* fata de ce jucam eu mai demult. Oricum , sunt de acord cu ele si incep sa imi placa destul de mult. Tocmai acum s-a trecut la nivelul de „Adrenalina”. Pentru cei interesati studiati site-ul, mai exact jocul online. Si have fun😀 .

Urmatoarea chestie ar fi ca, ma gandesc sa imi restructurez site-ul propriu.

Un redesign masiv, ceva de genul asta. O sa revin eu cu detalii🙂

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

One response to “Prima mea zi de blog

  1. deneyra

    heeeeeeeeey! welcome😀.

Expune-ţi gândurile!

