Doar o doza de gandire libera

„Dragostea este cea care te poate aduce pe linia de plutire, gandindu-te ca in sfarsit cineva s-a mai gandit si la tine, dar ea este si cea care te poate darama cu totul, luand de pe tine si cea mai mica farama de bunatate fata de persoana care te-a distrus”

„Fiindca oroarea este un termen necunoscut pentru multi, nici nu iti doresti sa il mentionezi, pentru ca singurii care stiu cu adevarat ce inseamna, sunt cei trecuti prin razboaie, cu familii indurerate, care au ramas orfani de un parinte sau chiar de amandoi, singura lor scapare de aceasta lume cruda nu ramane decat muzica”

„Sfarsitul ne este mai aproape decat credem toti, de aceea trebuie sa ne traim clipele de fericire la maxim, si sa nu evitam nimic in drumul nostru datorita invincibilitatii date de optimism, pentru ca avem doar o sansa si doar o viata, si nu trebuie sa o ratam”

„Si atunci cand iti doresti cel mai mult un lucru, nu ezita sa incerci sa il obtii, pentru ca viata este plina de neprevazut si nu furnizeaza decat sanse si necazuri, pentru ca de nu ar fi necazuri atunci nu ar mai avea sens existenta noastra, o rasa problematica a ajuns omul, si prin distrugerea mediului in care traieste”

„Niciodata nu este bine sa intri intr-o anumita transa, pentru ca risti sa nu mai iesi din ea , indiferent de ce fel, ea te va trage inspre ceea ce iti ofera ca o gaura neagra in univers”

„Datorita personalitatii mele optimiste si vesele, imi este foarte greu sa scriu o filozofie despre amaraciune, dar se intampla si astfel de lucruri cand imi traiesc propria mea amaraciune, si totul se rezuma la fapte si mai putin la ganduri”

„Sa nu dormi o noapte e ceva, sa nu dormi doua nopti devine ceva sensibil, dar cand nu dormi mai mult de atat, incepi sa te gandesti ca ai ceva probleme, si iti vine intr-un anumit fel si un regret, gandindu-te ca o minte asa sclipitoare poate disparea in orice moment”

„Pentru simplul fapt ca esti indiferent fata de anumite principii si conceptii pe care eu le am si le simt deplin ca le am, o sa platesti mai tarziu cand o sa vezi ca am avut dreptate, indiferent in ce context”

Toate aceste lucruri nu sunt luate de nici unde, ci sunt scrise de mine, si s-a intamplat sa fiu intr-un rush de idei, si am ajuns sa scriu ceva ceva.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

2 responses to “Doar o doza de gandire libera

  1. deneyra

    i liked the first one😉. :>

  2. Cătălin Stoian

    Hmm.. nu sunt de acord cu fraza „luand de pe tine si cea mai mica farama de bunatate fata de persoana care te-a distrus”.. adică sunt de părere că nu există nici o cale de la iubire la ură, și nici invers. Persoana față de care iubirea ta a încetat, nu o să înceteze niciodată sa ocupe un loc aparte în inima și sufletul tau. Părerea mea.. Vezi că am scris și eu ceva despre iubire la mine pe blog🙂

Expune-ţi gândurile!

