Final de scoala

Si in final, dupa indelungi asteptari vine si finalul de scoala, perioada incoronarilor si laureatilor. Ce pot spune e ca anul acesta este primul an in care nu am luat nici un premiu. Probabil si mai mult ca sigur nu mi-am dat destul silinta. Tot in acest an, mi-am dat seama de felul cum sunt dragii mei colegi. Multi sunt ciudati, multi sunt schimbatori, multi sunt inselatori si putini sunt de treaba. Sunt in perioada vietii in care imi caut un prieten sau o prietena adevarata, si probabil am sa o gasesc sau o sa il gasesc la momentul oportun. Momentan nu exista nimeni.


Vine mult asteptata vacanta, mult dorita pauza de care toti aveam nevoie si mai ales eu, care pur si simplu am nevoie de o pauza si de ceva nopti bune dormite de la cap la coada (ca sa zicem asa). Sincer nu stiu ce se va intampla in aceasta vacanta (dupa principiul „ce o fi o fi”), oricum sper ca o sa ajung de foarte multe ori la bazin, ca iubesc inotul.
Filozofia anul asta a fost un subiect mort pentru mine.
Si asta din cauza ca nu am avut cu cine sa fac acea filozofie despre viata, conditie sociala si chiar despre orice lucru ce se intampla in jurul meu.
Pur si simplu a disparut acel intermediar, acel om cu care pot filozofa despre orice, oricand.
Am fost obisnuit ca la un anumit curs (mai exact la istorie) sa vorbesc doar despre filozofie si nimic altceva, timp de 3-4 ani.
Ce pot spune e ca am avut un profesor de Logica pur si simplu EXCEPTIONAL.

Pacat ca va pleca, dar asta e viata, cu sui-suri si coborasuri. Cred ca am gasit in sfarsit totusi o prietena adevarata (la 17:10 EET – Eastern European Time) care totusi, credeam ca nu stie ce vrea de la viata, dar s-a dovedit si contrariul. E intr-un rush de idei (ar putea bine mersi sa faca filozofie *hai sa nu exagerez, dar sunt entuziasmat ca am gasit pe cineva cu care pot discuta*)

To be continued

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

