Vizita trecutului …

De ce asa ? De ce titlul acesta ?

Pentru ca eu consider ca in ziua de astazi mi-am vizitat trecutul respectiv radacinile. Am fost astazi in Presaca.

Presaca este satul in care tata s-a nascut si a crescut, satul in care tatal meu si-a dus viata. Din pacate el nu mai este pe pamant fiindca Dumnezeu la vrut inapoi.

Dar asa este viata, cu suisuri si coborasuri.

Au trecut 13 ani de atunci (quite a long time) 13 ani de cand tatal meu nu mai este pe pamant. 13 ani in care nu mi-a fost nici greu dar nici usor sa traiesc, pentru ca eram copil si faceam doar ce stiau copii sa faca, si anume sa se joace.

Multa lume pe care am vizitat-o astazi a amintit de tata, de cat seaman eu de mult cu tata, si cat de bun era la suflet tata. Am ramas impresionat, ca acei oameni au ramas marcati pe viata de faptul ca tata a murit asa de tanar.

Insa eu sunt bucuros, chiar daca nu l-am cunoscut bine pe tatal meu,  ca am un tata „de milioane”. Tot timpul m-a ajutat si ma intelege. Am niste parinti perfecti, si ii iubesc asa cum sunt ei. Nu i-as schimba cu nimic in lume.

Cam atat pe astazi. Toate cele bune dragi cititori!

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

One response to “Vizita trecutului …

  1. Cătălin Stoian

    Hmm, trist😦 Lasă, look further to the future. The best is yet to come ! Din păcate, toți ne naștem pe rând și murim pe sărite..

Expune-ţi gândurile!

