Contact,Cunoastere sau Redescoperire ?

 Dupa o destul de lunga perioada pentru un blogger, in care am absentat „nemotivat” din cadrul acestei activitati, revin cu forte proaspete si cu experiente noi. Imi cer scuzele de rigoare si am sa continui sa scriu, pentru ca o fac din placere.

Astazi a fost prima zi in care ne-am intalnit (colegii de clasa) pentru prima data in timpul vacantei, sau probabil s-au mai intalnit dar nu m-au chemat si pe mine, posibil, nu stiu.

Pot spune ca am facut un contact cu ei, cu felul de cum sunt ei in timpul liber. A fost putin ciudat, si aici ma refer la capitolul organizare. Initial era vorba ca iesim ieri, nu am mai iesit, pentru ca s-a modificat pentru ziua urmatoare, mai exact astazi. Pentru astazi era programata o intalnire la fotbal, dar si lucrul acesta s-a schimbat. Oricum nu am fost afectat eu de treburile acestea, dar vreau doar sa reflect ca suntem inca putin nehotarati cand facem ceva.

Oare de ce „contact” ? Hai sa zicem ca am ramas placut surprins ca mai multe persoane decat 1-2-3 cele pe care le cunosc eu imi citesc blog-ul. Alta incantare a fost ca totusi cititorilor le plac lucrurile scrise aici de mine, si mai exact gandurile mele. O oarecare (nu chiar oarecare) discutie s-a lansat in momentul in care am plecat spre locul in care mergeam impreuna cu colegii mei sa ne petrecem timpul. Am ramas placut surprins ca o colega de clasa imi citeste blog-ul, si mai exact ca ii place ce scriu. Nu , nu vreau sa mi-o iau in cap, nu , nu sunt indragostit de ea, pentru ca am prietena, dar se pare ca mai descopar si oameni cu ratiune, oameni cu „scaun la cap” sa zicem. Interesant e ca descopar cum spuneau fetele, cat de diferiti suntem in gandire. De ce ? Pai daca incerci sa intrebi o fata anumite lucruri, nu ii „sare capul” la prostii cum se intampla baietilor. Pare destul de interesanta si ciudata diferenta de conceptie. Nu stiu de ce e facuta sa existe, dar exista. Eu incerc sa ma descopar si pe mine, dar si alti oameni (Adolescenţa e perioada marilor intrebari ?!).

Sincer am dus lipsa destul de mult acestui blog pentru ca nu aveam pur si simplu ce sa scriu.

Ce pot spune despre astazi ?

Am avut o repriza prelungita de somn, fiind destul de obosit dupa o noapte „alba”. Am iesit cu colegii mei in Arini sa ne mai distram si noi (suntem in vacanta nu?).

Am ajuns sa ne cunoastem mai bine, felul de a gandi, comportamentul si cam atat. Am jucat si ceva fotbal, insa nu toti colegii am jucat fotbal.

Inca nu prea traiesc vacanta asta, si nu prea imi dau seama de lucrul acesta. E insa un lucru ce ma bucura in momentul de fata : Reintru in zona transei psihedelice, in zona Pink Floyd, in zona Syd Barrett. Redevin eu. Ma reculeg. Traiesc diferite sentimente si amintiri.

Maine ar fi programata o intalnire la bazin la Alba Iulia si e destul de probabil ca am sa merg si eu ca sincer nu am ce face acasa.

Daca nu ma duc probabil anumite persoane se vor supara, se vor mahni, altele se vor supara atat de tare incat nu vor mai vorbi cu mine si … Ma duc sa traiesc lucruri noi, lucruri despre care sa pot reflecta dupa trairea clipelor.

O singura rugaminte as avea de la voi (probabil unica).

Sa nu ma criticati pentru „dezordinea” in care am scris toate lucrurile pe care le-am scris aici, dar sunt ca intr-o sedinta de brainstorming cand scriu in blog, intr-un „rush” de idei, ca o furtuna, si in plus intru si intr-o transa. Deci va rog binevointa. Sa ne „citim” cu bine !

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

2 responses to “Contact,Cunoastere sau Redescoperire ?

  1. deneyra

    distractie placuta la alba :)).😉

  2. andrei

    foarte tare frate :)) ma bucur pt u ca vrei sa redevi ce ai fost cu toata ca poate nu ai sa reusesti in totalitate .. dar imi place mentaliatea ta😀

Expune-ţi gândurile!

