Doar o trecere in calendar …

Pentru inceput

Download (daca doriti) http://www.freewebs.com/romuzikteam/Pink%20Floyd%20%2D%2010%20%2D%20Careful%20With%20That%20Axe%2C%20Eugene.mp3
edit: Am sa refac link-ul. Se pare ca nu merge. Imi cer scuze.

edit2: Link refacut :)

Am pus aceasta melodie pentru voi, ca sa va dati seama ce ascult eu asa, ca intr-o frenezie.

Ce va pot spune e ca atunci nu am fost la bazin, pentru ca a intervenit altceva. Oricum si acel altceva a fost placut. A trebuit sa stau cu sora mea cea draga, pentru ca ai mei au avut multa treaba.

Sper ca nu s-au suparat cum am scris in post-ul recent ca s-ar putea supara unele persoane, dar asa a fost sa fie. I’m sorry.

Astazi a fost o zi destul plicticoasa, mai ales ca nu am facut nimic special. Can’t wait for Sunday. De ce ?

Pentru ca mai mult ca probabil o sa am ceva material serios de scris la blog. Ne intalnim iarasi cu colegii de clasa (yay!) .

Cam atat pentru astazi. No inspiration today :) .

Sa ne citim cu bine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

