Doar …

Haideti sa va spun cum a fost ziua de astazi. Pot spune ca m-am trezit ca in fiecare zi cu un somn extrem de „puternic”. De ce? Pentru ca iarasi m-am culcat tarziu azi noapte si mai exact la 4:30 AM. Dupa ce m-am trezit din amorteala, m-am ridicat din pat, si m-am dus in bucatarie sa mananc ceva. E drept, astazi nu stiu ce am avut dar am mancat foarte mult, zici ca sunt ca femeile gravide. Am fost pana la farmacie sa iau niste Ospen, dar femeia respectiva mi-a dat altceva, deci sunt foarte fericit ca sunt alti oameni mai aiuriti decat mine.

Ce va pot spune e ca astazi am contemplat pentru prima data moartea si acest lucru s-a intamplat in 2 situatii. Prima ar fi la Biserica, unde preotul ne-a spus ca el e gata sa moara oricand, pentru ca se simte pregatit. Bineinteles, mi-am pus si eu aceasta intrebare, si inca nu i-am gasit raspunsul. Mi-am dat seama totusi ca inca nu sunt pregatit sa mor, chiar daca sunt foarte tanar, este normal ca orice om sa se gandeasca la aceste lucruri, ca moartea poate veni maine.

A doua situatie in care am contemplat moartea a fost o situatie mai comica pentru ca s-a intamplat in timpul si dupa participarea la protestul organizat impotriva unei fabrici de cherestea din zona. Pe langa faptul ca s-a protestat impotriva imbolnavirii populatiei, s-au reamintit niste cauze ale mortii.

Sincer nu stiu ce m-a apucat astazi de v-am vorbit despre moarte.

Dar uneori ma pun in niste situatii imaginare, si ma gandesc cum as reactiona.

Sa ne citim cu bine

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

One response to “Doar …

  1. deneyra

    nu ti`am vast bre:(

Expune-ţi gândurile!

