Back or not ?

Cam asta ar fi intrebarea cu care ma confrunt in legatura cu acest blog. Nu stiu sincer ce sa fac, sa revin in forta cu ceva subiecte bune de postat, or something new ?

Momentan inca nu ma simt in stare sa scriu ceva ‘placut’ de citit. Oare de ce? Sa fie din cauza melodiilor pe care le ascult momentan? Oare v-am spus cat de mult ma influenteaza muzica ce imi trece sub forma ei placuta, prin casti ? Probabil ca nu.

Cine mi-a redat ‘o particica mica’ de dorinta pentru a scrie?

Sa spunem ca aceste ‘credite’ ar trebui sa mearga la Stefan (adica marrty de pe indebara.ro).

Incep sa ma simt mai bine, mai in stare sa scriu ceva, pe vreme ce trece (inca nu am un subiect super  dar sper sa apara acel subiect in curand).

Hai ca am sa scriu despre cum ma gandesc eu la ziua mea de nastere !

30.Iulie.1991 (ora 13:00)

Si uite asa am iesit si eu, sa descopar lumea, sa vad ce e aici.

Pot spune ca am avut clipe foarte fericite in copilarie, precum am si a-cum.

Nu duc lipsa deloc de fericire (multumescu-ti Doamne!).

30.Iulie.1994 (undeva in curtea bunicii)

Implineam si eu varsta frumoasa de 3 ani, dupa care urma sa merg la gradinita.

La gradinita se dezvolta latura mea sensibila si cea creativa. Inca eram timid. Majoritatea lucrurilor le faceam singur (aici ma refer la joaca), puteau sa ma lase ai mei in casa linistiti, ca probabil eram cel mai cuminte copil din lume.

Aproape de prezent

Incep sa imi dau seama ce se invarte in lumea aceasta.

Pot spune ca nu mai sunt timid (nu chiar deloc, chiar daca la suprafata nu par). Imi place sa ‘socializez’ , sa discut cu oamenii, sa aflu ce gandesc ei. O mare contributie pot spune ca are si profesoara de istorie de la nr.2 Cutean Carmen (multumesc mult!). Pot spune ca ea e cea care mi-a ghidat pasii spre o filozofie despre actualitate si ideea de gandire libera.

Vreau sa multumesc tuturor celor care ma sustin si imi impartasesc ideile lor

despre ce e bine si ce e rau.

Multumesc !

Acum ca sa revin la un alt subiect, in 30 Iulie implinesc si eu 16 ani.

O zi fericita pentru un copil fericit (cred :D) .

Nu simt inca un lucru, ca mai sunt 2 ani pana cand implinesc 18 ani, si vin anumite responsabilitati. Probabil o sa se intample cu timpul, cum se spune doar ca ‘timpul le rezolva pe toate’ … who knows ?!

Acum am sa inchei si probabil am sa revin mai tarziu.

Maine ma asteapta o zi superba cu soare si caldura, o zi care o sa o petrec la Geoagiu.

Sa ne citim cu bine…

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

