Distractie si relaxare

Prin aceste doua cuvinte poate fi descrisa ziua de astazi. A fost o zi superba cu mult soare si multa caldura, deci a fost ziua perfecta pentru o baie la un strand ! Unde sa merg ? La Geoagiu Bai, unde altundeva un loc mai bun pentru o baie excelenta, si pentru a vedea imprejurimile.

Dimineata a inceput destul de bine, cu toate ca eram somnoros un pic pentru ca am dormit mai putin noaptea ce abia trecuse. Eram bucuros ca aveam si cu cine petrece ziua respectiva, si mai exact cu varul meu. Toate bune si frumoase si ne imbarcam in masina sa plecam spre Geoagiu. Ne uitam uimiti in parcari si observam ca acestea erau pline de tiruri. Toate au fost oprite de politisti pentru ca nu au voie sa circule cand sunt date avertizari de cod portocaliu in judete. Ma intrebam la un moment dat, oare au destule parcari sa ‘cazeze’ toate tirurile ? Se pare ca nu, multe au fost puse si pe marginea carosabilului. Din fericire nu a fost ingreunat traficul deci puteai cat de cat sa tii pedala de acceleratie apasata. Pentru cunoscatori, probabil stiti ca trebuie sa treci o cale ferata ca sa ajungi la Geoagiu. Uite ca la acea trecere de cale ferata am pierdut 10 minute ! Trei trenuri au trecut, un accelerat, un personal si un marfar. Asta da noroc ! Credeam ca nu se mai termina beep-uitul acelui semnalizator de la trecerea de cale ferata. Cel putin a meritat acea asteptare. A fost probabil cea mai buna zi aleasa pentru a merge la Geoagiu, pentru ca duminica se ‘obisnuieste’ ca in statiune sa fie 6000-7000 de persoane, si pur si simplu nu ai unde sa iti asezi patura. De data asta, daca au fost 2000 de persoane, pur si simplu superb. Am prins un loc sub o umbrela, si mama a profitat din plin de acest lucru.

Hai sa spun si ca una din greselile mele a fost ca nu m-am dat cu nici o protectie solara pe piele si m-am expus destul de mult (chiar acum suport consecintele). Pot spune si ca am luat vreo 3 guri de apa, cu toate ca inot excelent. Cum am reusit ? Pai am jucat volei in apa in care nu ajungeam sa ating fundul bazinului si uite asa era sa inghit apa din bazin.

M-am bucurat de ‘privelistea’ de care am avut parte acolo, am inotat foarte mult si m-am distrat foarte bine, cred eu. Seara, rupt de oboseala, eram totusi nerabdator sa scriu in blog despre aceasta activitate. Nu vreau sa spun ca am ajuns sa adorm cu capul pe tastatura, dar nu mai aveam mult pana se intampla acest lucru. Sunt bucuros in proportie de 50% ca m-am bronzat, si in proportie de 50% sunt trist ca nu m-am protejat deloc, si acum ma doare rau de tot. Oricum, toate cele bune si sa ne citim cu bine !

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

