Muzica si efectele ei

Muzica este un lucru ce face parte din viata noastra. Ea ne inconjoara peste tot. Muzica ne face ziua mai buna, tot ea te ridica dintr-o depresie, dar tot ea te poate adanci intr-o depresie.
Pentru mine muzica este ca un catalizator al vietii. Ea te ajuta sa socializezi cu alti oameni, te ajuta sa descoperi caracterul lor. Cand intrebi un om, ce muzica asculta, imediat o sa iti dai seama ce fel de persoana este el, pentru ca muzica ce o asculta si o prefera persoana respectiva ii reflecta caracterul.
Pot spune ca asupra mea muzica a avut un impact major .
De mic am fost invatat sa ascult muzica. Inca de la varsta de 2 ani si ceva, tata mi-a pus castile in urechi (am dovada poza😀 ). Tatal meu era un rocker inrait, asculta Scorpions, care erau foarte in voga in anii ’90, si probabil mai sunt oameni care ii asculta si acum. Probabil si de la tatal meu s-a nascut aceasta dependenta a mea pentru muzica. Matusa mea, Maria, in acea vreme fiind la facultate, stia si ea ce se mai invarte pe piata muzicala. Avea si ea colege de camera, una alta… am avut norocul de a ajunge in camera de camin a matusii mele si am vazut un poster cu Backstreet Boys (nu radeti de mine va rog :)) si atunci am observat pe acei baieti care ii tot asculta matusa mea cand era acasa si nu era la facultate. Ea era uimita ca, de cat am ascultat trupa respectiva, am ajuns sa invat versurile, si nu aveam decat 5 ani, sau cat oi fi avut.
In perioada gimnaziului am avut practic contactul cu muzica acea pe care o poti numi muzica, si nu tot felul de mix-uri si remix-uri si mai stiu eu ce. In perioada gimnaziului mi-a fost descoperita formatia Pink Floyd. Pur si simplu era exact ce imi trebuia. Impartaseau aceeasi stare ca si mine, just perfect !
Ei mi-au influentat in mare parte si felul de a fi… uneori la scoala, dupa ce veneam de acasa dupa o ‘sesiune’ de ascultat Pink Floyd cu muzica lor psihedelica, eram inca in transa. Ajungeam sa cant versuri care mi le aminteam, iar o colega imi spunea ‘… Pink Floyd ? imi place !’.

Deci cand scriu ceva, si vi se pare ori ciudat, ori divin, sa stiti ca o ‘parte din vina’ o are si muzica pe care o ascult.

Sa ne citim cu bine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

