Zilele Orasului *part 1 of 3*

Astazi a trecut destul de repede prima zi din zilele orasului Sebes. Mare tam-tam peste tot,o caldura groaznica plus o mare forfota, un trafic infernal si nu in ultimul rand o agitatie nemaintalnita.
Prima parte a zilei am petrecut-o pe meleagurile ‘Kronospan’. Kronospan fiind o fabrica de cherestea, probabil cea mai mare din S-E Europei. Oricum mi-am dat seama ce era in spatele acelei ‘campanii’. Totul s-a redus la promovare, si doar atat. Probabil au vrut sa demonstreze oamenilor ca poluare in orasul nostru nu exista. Eh, pe mine tot nu m-au convins (ce sa fac daca nu vreau sa ma ‘supun’ acestei manipulari in masa).
Partea a doua a zilei a fost cat de cat mai placuta. Ce sa intelegeti prin placuta? Am avut ocazia de a mai schimba cateva idei cu privire la filozofie si situatia actuala in care ne aflam cu totii, noi (scuzati „nemodestia”), geniile ascunse si pierdute. Mi-a facut o placere deosebita, sincer, sa revad acea persoana, pentru ca pur si simplu simteam nevoia de filozofie, dupa cum am si concluzionat impreuna cu ea, filozofia e un drog. E foarte sigur faptul ca am sa abordez aceasta tema pe larg, pentru ca este o gama extinsa de idei ce pot fi expuse. Promisiunea e promisiune.
Apoi, nu am avut altceva de facut decat sa merg la concert. Acolo am mai intalnit niste prieteni, si uite asa am stat pana la ora 02:04 AM. Toate bune si frumoase si sa vedem daca ziua de maine o intrece pe cea de azi.

Sa ne citim cu bine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

