Zilele Orasului *part 2 of 3*

A doua zi a fost una destul de interesanta🙂 . Prin faptul ca am iesit doar mai pe seara din casa o sa intelegeti ce spun.

Singurul meu scop a fost doar sa vad concertul formatiei Cargo, si pot spune ca nu m-au dezamagit. M-am intalnit cu prietenii, am stat la o bere de vorba, am discutat filozofii existentialiste si despre divinitate cu un baiat de treaba din Medias.
Pur si simplu mi-a placut pentru ca rar intalnesti astfel de oameni. Cred ca s-a aplicat acea vorba. Nu esti filozof pana nu intalnesti un filozof. Amandoi tindem la acelasi lucru, de a atinge un anumit nivel, de echilibru. Probabil el mai putin, fiind un extremist convins, cu 2 tentative de sinucidere.

Mare fan al lui Cioran, a ajuns sa i se inspire uneori, de la o varsta frageda, ca sa spunem, la 16 ani, citea doar Cioran si il considera ca un zeu pentru el, nu ii mai pasa de scoala. Nu pot spune decat ca ma bucur ca inca traieste si am avut ocazia sa il intalnesc.
Dupa cateva pahare de bere si (sau) vodca (de care nu m-am atins decat asa de gust, nefiind un bautor inrait) s-a ajuns si la concertul Cargo.

Nu pot spune decat ca am ramas placut impresionat de cat de multa lume asculta Cargo. Cel putin lucrul asta mi-a fost inspirat la concert. Toata lumea canta versurile, scutindu-l uneori pe Adi Igrisan sa se mai chinuie sa cante melodia. Sa spunem ca a fost oarecum fenomenal, pentru ca nu am mai vazut in Sebes de mult lucruri din acestea.

Si totusi, Kempes, we still miss you.

Hai sa inchid… discutia. Sa ne citim cu bine, revin cu partea a 3-a.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

