Zilele Orasului *part 3 of 3*

 Primul lucru ar fi acesta, de a incepe cu ceva frumos. Si uite asa o sa facem.

Click here

Piesa se numeste Pink Floyd – Summer ’68 . Am simtit nevoia de sharing. Probabil o sa va placa, sau cel putin asa sper.

Si acum sa trecem exclusiv la tema subiectului pe ziua a 3-a de sarbatorire a orasului.

Putem spune ca a fost mai plictisitor decat de obicei nefiind un devorator sau ascultator de muzica populara. Deci da, m-ati inteles, duminica a fost rezervata muzicii folclorice.

Totodata nu a fost asa ‘mare pierdere’ duminica aceasta. Am celebrat ziua surorii mele, ea implinind 3 ani. La Multi Ani Anamaria !🙂 .

M-am distrat cu familia, am mai discutat si noi tot felul de lucruri, de la fotbal pana la conditia sociala. S-a inclus o gama larga, ce mai !

Gratarul a fost foarte bun, iar tortul nu mai spun ! Cand am sa primesc poze de la evenimentul acesta, am sa le postez, sa vedeti, poate sunteti curiosi.

Mi-a placut bucuria inocenta a copiilor, momentele lor de sarbatoare, pur si simplu mi-a placut.

Mai pe seara m-am reintalnit cu prietenii (sau mai exact prietenele ?) ce i-am intalnit de vreo 2-3 zile si cu care mi-am petrecut tot acest timp de sarbatoare a orasului.

Pot spune ca oarecum m-am atasat de ei. Sunt oameni de viata. Mi-a placut si o anumita persoana, dar nu vreau sa ma implic inca, pentru ca nu vreau sa mai fac pe nimeni sa sufere. Ce o fi o fi.

Ca si rezumat, primele 2 zile au fost chiar frumoase si intr-un fel imi pare rau ca timpul a trecut atat de repede. A treia zi a dominat prin artificii si comic de situatie🙂 (bineinteles, eu am fost cel care il faceam) .

Sa ne citim cu bine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

