Prea devreme…

Nu stiu de ce, dar simt ca se apropie perioada aceea din an, perioada de reincepere a scolii. Mi se pare putin ciudat, ca a trecut atat de repede atata amar de vreme (sau 2-3 luni pentru unii).

Iti trec prin doar ganduri de genul „Iarasi incepe chinul” , „Iarasi profesorul respectiv” … si totusi nu. Vreau ca anul acesta si urmatoarele sa fie altfel. Sa nu mai dau atat pret pe lucrurile superficiale, pe lucrurile din fiecare zi si sa ma concentrez asupra spiritului si caracterului. Bineinteles ca nu am sa neglijez scoala, dar probabil altii au sa descopere (daca vor) un alt „Roman Paul” sau „Paul Roman” sau oricum.

Oarecum, dupa doar un an, am ajuns sa trag niste concluzii despre colectivul clasei in care ma aflu. Probabil sunt pripite, trecand doar un an de cand ii cunosc, dar totusi am sa le scriu.

Superficialitatea colectivului in tratarea oricarei probleme legate de socializare si comunicare pare a fi ‘punctul forte’ al clasei. Pot spune ca totusi vacanta asta nu a trecut degeaba, mai ales acum pe final. Practic, noi de aceea ne-am adunat ? Doar ca sa fim ‘A bunch of nerds’ ? Pacat… mare pacat. Oarecum regret clasa in care am fost timp de 8 ani. Vreau doar sa spun ca sunt persoane care le respect in clasa asta si care par mai oameni. Respect si pe Camelia (peace there! hope you don’t kill me that I wrote your name) pentru toate incercarile ei de a ajuta la crearea unui colectiv. I-am promis ca am sa o ajut cat pot anul acesta, poate ne ‘adunam’ mai multi, in aceste meet-up-uri organizate.

O pofta de filozofie a reaparut in mine, parca inainte eram in total blindness, de ceva vreme (aproximativ 4-5 luni). Totul a revenit la normal, odata cu revenirea unor anumite momente de ‘convorbiri filozofice’ cu persoane dragi mie.

Vreau sa spun ca pentru moment (si sper pentru cat mai mult timp) am renuntat la genul numit ‘Rap’. M-a facut prea superficial. Am revenit la Rock-ul Progresiv. Syd Barrett (Former Pink Floyd member, left in ’68) si-a refacut aparitia in playlist-ul meu. Momentan pot spune ca sunt intr-o anumita stare, oarecum euforica, destul de optimista, o stare de ‘fericire’.

Era cat pe ce sa uit. Luni am sa fiu plecat la Marea Neagra, deci timp de o saptamana, nu am sa intru pe blog sau internet sau orice altceva. Incerc doar sa ma regasesc 100% .

Cam atat pe ziua de astazi.

Sa ne citim cu bine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

One response to “Prea devreme…

  1. Butterfly

    have fun🙂

Expune-ţi gândurile!

