Maine vineri… prima saptamana este over

Da, maine este vineri. Sunt plin de energie pozitiva, gata sa o impartasesc si celorlalti. Nu stiu de ce sunt chiar asa euforic si ce imi transmite aceasta stare, dar se simte bine, oricum.
Prima saptamana a trecut destul de repejor. NU am avut reclamatii cu privire la look-ul meu actual (si aici ma refer la lungimea parului) si asta nu face decat sa ma bucure. Sunt liber, dar am fost cerut inapoi de prietena mea. Eu de „purcel” ce sunt, am refuzat, pentru ca pur si simplu nu mai am sentimente, si nu am de gand sa fiu cu cineva doar de fond.
Prietenii astia noi (ca sa le zic asa😛 ) chiar imi plac. Oricand pot vorbi orice cu ei, radem impreuna, everything is cool. Pe scurt, ne potrivim de minune in grupu` asta.
A trecut (aproape a trecut) prima saptamana. Lucrurile la scoala in privinta colegilor par a fi ramas la fel, nimic schimbat. I thought people change by the time, but nothing.
Profa de psihologie a spus ca ma invideaza de modul „optimist” de a vedea lumea aceasta. Probabil am captivat-o, oarecum, prin modul de a povesti. Reintalnirea cu profesorii a fost benefica, d-abia ne-am mai dat si noi „ochi in ochi”, ca sigur ne era dor.

Cam atat… Be back soon.

P.S. : M-am lasat de un joc online, deci o sa am mai mult timp pentru scoalaaa…😛

Sa ne citim cu bine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

