Optimism

Da !

Il simt in vene, il simt peste tot. Sunt cuprins de optimism. Nici nu ma chinui sa explic provenienta acestuia, dar stiu ca este extrem de frumos sa fii astfel.

Pur si simplu e placut. Zambesc toata ziua, cu toate ca am si eu unele probleme. Parca uit de probleme. Uit de tot.

Simt ca pot face tot ce vreau in lumea asta. Sunt ambitios de fel.

Totul merge bine,la scoala ,acasa , prieteni, tot.

Ah da… am uitat sa zic… am si un profesor filozof la scoala. Preda Educatie Antreprenoriala si e chiar de treaba, pe scurt … e tare😀 . Cred ca nu am sa ma plictiesc anul acesta.

Clasa a 10-a pare a fi mult mai frumoasa decat a 9-a .

Hai ca o sa va mai impartasesc si alta data pareri😛 …

Keep in touch dragi cititori

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

