Betting

S-ar parea ca exista mai nou o febra a pariurilor in familia mea. Tata o data la vreo 2-3 zile pariaza 5 lei pe un bilet. Mi se pare extrem de interesant si faptul ca pana acum nu i-a iesit nici unul. Totusi, nu ma mir, nu de alta, dar cand pui 12 meciuri pe bilet, mi se pare si normal ca unul sa nu iti iasa. Ieri am pus si eu un bilet, ca tot omul, doar era duminica. Este al doilea bilet care l-am jucat vreodata la pariuri. Mi-am scos de 5 ori suma investita. Pot spune ca n-am facut o afacere proasta, iar cand se va ivi ocazia unor meciuri interesante, am sa pariez din nou. Pare totusi o sursa interesanta de bani de buzunar aceste pariuri sportive. Un singur lucru trebuie facut. Trebuie sa fi un „geniu” in „ale predictiilor”. Cam atat pe azi.

Altceva ? Astept pe mama sa vina de la Cluj, ca astazi n-am vazut-o toata ziua. Deja mi s-a facut dor de ea, cu toate ca sunt cu tata acasa. Hmmm… cam atat.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

