Luni

Se spune ca luni este ziua din saptamana in care nici iarba nu creste. Tind sa cred acest lucru. Este unu’ aici ce ma tot face fraier (Nu putea fi altcineva decat Victor). Ma tot cert cu el. In fine. Ieri ma gandeam cu ce am sa ma prezint la sesiunea de comunicari stiintifice la informatica. Am un proiect secret care il pregatesc de ceva vreme. Probabil am sa ma prezint singur.

Iarasi am ajuns sa scriu un articol de la ora de informatica. Extrem de ciudat.

Mi-am amintit acum ceva. Am dat test la matematica si totul a mers excelent. Am terminat un test de 40 de minute in 20 de minute. Totul a iesit perfect. Prezint o oarecare fericire, cu toate ca totul este monoton in momentul de fata.

Cam atat pe astazi, sau cel putin in momentul de fata. Cine stie, poate revin mai tarziu.

Sa ne citim cu bine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

