Doar atat… Miercuri

A mai trecut o zi… Mai trece o saptamana. Maine am un test la romana. Am invatat pana la ora 22 doar ca sa stiu sigur ca o sa iau o nota mare la test (respectiv 10). Sper sa merite efortul. Ce-i drept, la romana, anul asta nu am invatat deloc, pur si simplu.
In rest, lucrurile merg bine. Iarasi am sentimentul acela de singuratate, dar asta se intampla rar totusi. Lungimea parului meu (cine ma cunoaste stiie despre ce vorbesc) nu prea mai este asa o mare problema… nu ca as avea eu parul prea mare, dar anul trecut au fost discutii. Incep sa inteleg Matematica si Fizica din ce in ce mai bine. Pana acum am luat doar note de 9 (amazingly😦 ) dar totusi e bine si asa, pana la urma e doar inceputul, nu?
Deja ma gandesc la ce o sa pregatesc pentru sesiunea de comunicari la Informatica, cu toate ca aceasta va fi doar prin semestrul doi. Materialul trebuie oricum pregatit cu mult inainte. Am aflat ca Victor ar dori sa faca o distributie de LiveCD la Archlinux , deci practic eu raman pe dinafara la segmentul asta, nu de alta dar nu m-am interesat atat de mult in „Linux Stuff” , stiu si eu ce e un LiveCD, un repository sau mai stiu eu ce, totusi.
Ma gandesc la un design interesant, la care lucrez de ceva vreme, trebuie sa recunosc. Poate totul va iesi cu bine, in momentul in care am sa invat si ceva PHP🙂 .
Apropo, in post-ul trecut vorbeam de pariuri. Hai sa va spun deznodamantul destul de interesant. Miza a fost de 5 RON, iar castigul ulterior putea fi de aproximativ 2100 RON (destul de interesant, puteti sa ziceti ca sunt nebun). Ce-i drept, am avut un ghinion incredibil. Tocmai meciul care l-a pus tata din campionatul Portugaliei, tocmai acel meci care i-am spus tatei sa nu-l puna, nu a iesit. Probabil in week-end am sa scot ceva castig de la casele de pariuri, ca sunt destul de in forma🙂. Pana la urma toti avem nevoie de bani nu ? Nu ca as fi eu cine stie ce materialist, dar noi cu asta traim totusi. Apropo, s-a facut un cerc de filozofie la scoala. Abia astept sa vad ce teme vor fi abordate. Din ce am auzit, vor fi abordate niste teme ce le-am vizitat in blog, de exemplu divinitate si existentialitate etc. Ah da, sunt si in departamentul de design al Revistei Scolii (Photoshop Rules😀 !).
Sa ne citim cu bine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

