Weeeekend

A venit weekend-ul… Mult asteptatul weekend. Dupa o perioada cu foarte multe teste, a venit si o perioada de 2 zile si jumatate de odihna. Totul a decurs destul de interesant saptamana asta. Pe langa reconfirmarea banuielii ca dragii mei colegi sunt la fel cum au fost si vor fi intotdeauna, am mai dat si tot felul de lucrari, am avut si perioade de fericire, perioade de o oarecare monotonie si perioade neproductive. Totul e bine cand se termina cu bine nu?
Vineri a fost o zi interesanta. Pe langa faptul ca am avut doar 5 ore astazi, am avut si cerc de filosofie. Destul de interesanta si treaba aceasta. Pe langa o discutie interesanta pe baza unor texte platonice, mai exact un dialog platonic. Pot spune ca imi place ca totusi am cu cine discuta si ceva filosofie. Nu ma mai simt singur, in aceasta privinta.
I still feel the need of love. I neeeeed L.o.v.e.😀
Sunt destul de obosit ca toata ziua am umblat aiurea, ba la Pizza, ba prin parcuri. Cam atat pe astazi, ca oboseala ma cam doboara.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

