Timpul trece…

A trecut o foarte lunga perioada de timp. Nu am mai scris in blog. Nu stiu de ce, dar nu am mai simtit nevoia. Si totusi de am simtit nevoia acum ? Totul incepe in felul urmator : Timpul trece extrem de repede, iar lucrurile merg in jos, pentru ca traim in Romania. Sunt intr-o oarecare stare de tristete cand vad ce se intampla in jurul meu si la ce s-a ajuns sa fie aceasta „iubita” tara si dragii ei cetateni.

Lumea se schimba, politicienii la fel, toate lucrurile se schimba, dar in mai rau. Nu ar fi etic si moral ca un lucru sa evolueze in bine si in mai bine ? La noi e tocmai pe dos.

Dar totusi am mentionat mai sus cuvantul moral. Mai exista asa ceva in perioada aceasta modernista ? Traim in epoca vitezei si cu toate astea s-ar putea spune ca nu traim in epoca evolutiei din punct de vedere spiritual. Omul in loc sa evolueze spiritual, sa aiba o gandire limpede, el se indobitoceste mai mult.

Acum ca totusi sa lovesc punctul care l-am pregatit in cateva randuri, oamenii se schimba. Prietenii mei se schimba. E un lucru bun sa te schimbi, pentru ca acea schimbare ar trebui sa aduca bine, nu ? Totusi, unele lucruri dau arama pe fata, ca sa zic asa, a ceea ce ai fost in trecut. Sau mai exact, acea schimbare nu este totala, este doar una partiala, una incompleta si superficiala.

Mi-am promis intr-o zi si am sa ma tin de acea promisiune ca nu am sa ma schimb niciodata. Omul acela de langa mine care si-a dat interesul sa ma cunoasca, tot timpul va stii acelasi Paul Roman si nu altul. Momentan ma tin de promisiune si ma voi tine de ea toata viata, pana la urma, tot la principii se ajunge nu ?

Totusi, exista o sansa pentru acei oameni falsi, acei oameni care eu nu ii vad prea bine. Exista prea multa falsitate in jur, oamenii nu mai sunt naturali, nu mai lasa lucrurile sa decurga natural, totul merge fortat.

Cam atat am avut sa iti impartasesc din frustrarea mea, draga blog. Ma simt bine sa fiu inapoi. Imi promit ca am sa termin cu orice alt non-sens ce nu merita postat aici. Articolele vor fi rare, dar sper ca vor fi de calitate.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

3 responses to “Timpul trece…

  1. Dupa parerea mea, faptul ca oamenii se schimba nu ar trebui perceput ca un lucru negativ dupa cum se intelege din postul tau. Creierul uman are, pe termen lung, tendinta sa se obisnuiasca cu gesturile, oamenii, informatia pe care o primeste zilnic si, de aceea, creaza tipare la nivel mental pentru a modela aceste evenimente; este normal deci, ca orice schimbare sa fie perceputa cumva, ca o usoara „amenintare” la adresa reprezentarii informatiei. Oamenii se schimba si vor fi mereu altii.

    E bine sa privim lucrurile pe termen lung raportandu-ne, eventual, la alti oameni preferabil cu 5 – 10 mai in varsta ca noi. Cati dintre fostii lor colegi de clasa mai au vreo importanta pentru viata lor in momentul de fata? Cate ore chiulite, teme nefacute sau facute, cate note de 10 mai conteaza acum pentru cei care eu terminat demult scoala? Cate frustrari de moment consumante actual vor mai conta peste o saptamana, o luna, un an de zile? Poate prea putine ca sa merite sa ne „ardem” frustrarile atat de intens. Ar fi pacat ca atunci cand vom ajunge sa constientizam importanta acestor lucruri, uleiul din candela sa se fi terminat demult.😉

  2. Citind raspunsul tau, mi-am dat seama cat de multa dreptate ai. Sa stii ca am sa fac tot posibilul sa nu ma „mai consum” atat pentru niste nimicuri.🙂

    Mersi oricum de raspuns

  3. Pingback: Another Brick In the Wall ! - lista de intrebari … proprii - « Roman Paul

Expune-ţi gândurile!

