Random post

A mai trecut ceva timp…. si a venit vremea sa ma tund. Pasul cel mare l-am facut azi, cand am mai lepadat vreo 4-5 cm de par…🙂

Paul de acum e neschimbat, probabil singura observatie care ar fi de facut e ideea aceea ca…. Nu voi mai primi observatii din partea profesorilor. That’s all😛 In rest, ma simt bine. Nu am fost la Scorpions la Sibiu. Am aflat ca oamenii dau peste blog-ul meu din greseala (de exemplu profesorii) si cam atat…

Talk to you soon😛

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

2 responses to “Random post

  1. Carmen

    Singura observatie care se „impune”, pentru acei profesori (pedagogi ?) e ca „nu conteaza cat de lung ai parul, important e cat si cum gandesti”. (Pittis)
    Si nu am dat din greseala peste blog-ul tau, desi sunt tot profesor, ci pentru ca ma intereseaza cum gandesti si nu lungimea parului.
    Acelor profesori preocupati doar de lungimea parului le recomand, probabil degeaba, poezia lui Radu Stanca, „Sunt cel mai frumos din orasul acesta”. Daca vor intelege ceva, poti spune ca e mai bine mai tarziu decat niciodata.

  2. Multumesc foarte mult Carmen pentru incurajari. Insa cred ca stii prea bine ca unii sunt indoctrinati cu acele „practici” comuniste… Toti la 2 cm lungime si nu mai vorbim altceva, insa sunt tineri care vin din urma… si cei tineri mai dau si ei un search pe google, si descopera tocmai blog-ul lui Roman Paul si zic „Mai, pe asta il am eu elev, ia sa vad ce scrie !🙂 ” . Ei sunt totusi „o ultima speranta” . Oricum, am avut noroc ca nu mi-au mai facut observatii nici cei batrani … iar cei noi nici nu indrazneau, chiar le placea ….. iar lucrul acesta imi da o oarecare multumire

Expune-ţi gândurile!

