Un pic din toate..

This time … or I feel that … I should start write back in Romanian, cause I got a bit bored, so here I start…

Am dat delete la blog-ul meu mai vechi (http://gentleboy.wordpress.com/) acesta nemaiputand fi accesat, deci orice o sa mai vedeti, sau ce vreti sa auziti despre mine, o sa auziti aici.
Am simtit de mult nevoia sa scriu din nou aici, dar nu prea mi-am gasit timpul necesar.

Am remarcat in ultima vreme cat de multe mizerii se fac in Romania aceasta draga si iubita, de noi, toti.
Observ cu stupoare cat de usor trec anumite lucruri prin parlament, ca de exemplu, votul uninominal. E ceva ce ii ajuta pur si simplu doar pe baronii locali, pe noi cetatenii, nu ne incalzeste cu nimic acest vot uninominal. Lucrul ce ar trebui precizat ar fi ca, atunci cand e vorba de bani si cei mai mari dusmani devin prieteni (de remarcat PSD + PD). Ah da, eu nu inteleg ce mai cauta D-nul Basescu pe scena politica, dar in fine. Vorba profesorului meu de matematica, „Politica e prea murdara si de aceea nu imi place”. Tind sa ajuns sa cred ca si el.
Magicul Cioroianu este … magic, bineinteles. Cu cine ? Cu regele Spaniei. Este un magician care se joaca cu protocolu’, acest protocol, care „cand dispare, cand apare”. Pur si simplu patetic. Cum am ajuns sa fim condusi de astfel de retardati ? Chiar nu inteleg, pe langa mai e si ministru de externe, deci pe scurt, reprezinta imaginea Romaniei😐 .
1 Decembrie, zi desfasurata cu mare fast la Bucuresti si mai „putin” la Alba Iulia, orasul Marii Uniri. Ceea ce mi s-a parut totusi destul de iritant, a fost faptul ca au trebuit sa se faca repetitii in Bucuresti, tocmai pe cele mai circulate artere din capitala. Asa suntem noi romanii, sau asa sunt ei … cei care ne conduc aceasta mult iubita tara.
La Alba Iulia, din ce am inteles, s-a desfasurat totul pe deviza „uite-o ca nu-i!” sau cel putin asa am remarcat noi. Dupa ce au driblat ca un mare fotbalist posibilitatea existentei unei parade militare, autoritatiile locale au decis ca totusi aceasta sa aiba loc. Din „fericire” aceasta manifestatie a avut aproximativ 1500 de participanti, lipsindu-i acea fastuozitate de mai demult. Pot sa spun ca intreaga operatiune, a fost un mare nimic. Au lipsit si acei soldati (adica erau prea putini la numar), care mergeau toti la pas, adevaratii profesionisti.
Pot spune ca am fost mai pe seara la Alba Iulia, dupa ce am luat un autobus plin de „petrecareti” care m-au distrat cat de cat. Simteam ca sunt intr-un autobus cu ultrasi, asta era senzatia.
Apropo de ultrasi, mi-am amintit si de fotbal. Astazi au fost trase grupele la EURO 2008. Putem sa spunem ca am nimerit in „Grupa mortii” precum o titreaza si marile ziare (Marca, L’equipe).
Grupa C este grupa in care se afla Romania, impreuna cu Italia, Franta si mai noii nostrii prieteni, olandezii. Italia, campioana mondiala en-titre, detinatoare de 4 ori a trofeului, este favorita acestei grupe conform caselor de pariuri. Franta, finalista cupei mondiale din 2006, nu mai are nevoie de nici un comentariu. Am ajuns sa ne agatam de Olanda, echipa care am prins-o (in meciuri jucate ma refer) de 5 ori in ultimii 2 ani, ultimul rezultat dintre aceste doua, fiind unul de 1-0 pentru Romania. Victor Piturca are mare dreptate, putem sa ne calificam mai departe, sau putem sa nu venim cu nici un punct acasa, vom trai si vom vedea.

That’s all folks …

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

