Doar o trecere…

Printre acordurile de Vivaldi si Bach se mai scurgea o ora din viata mea. Noroc cu device-urile noi care te salveaza din situatie ( Thank you God for the headphones! )
Lumea mai ridica o medie, mai scadea o medie, deci totul decurgea normal, nimic special.
Eu imi continuam marsul nesfarsit prin viata, gandindu-ma in momentele de respiro, ce am sa fac astazi, maine… toata viata.
Observ cu placere ca unii imi impartasesc gandurile si nu se dau inapoi sa imi confirme ca ceea ce spun eu sunt lucruri adevarate.

… Clasa pe jumatate goala, aproape toata lumea pe jumatate goala (a se interpreta din punct de vedere spiritual)| … but hey, look at the other side, right?
Toata lumea devine curioasa, ce scrie aici? Ce e de fapt aici? Poate ar trebui pusa intrebarea altfel: Cine scrie aici ?
The Old One, or the New One?
* Daca esti inca in ceata, iti spun ca fraza de mai sus se refera la mine. *
Eu as zice ca the New One. There’s just too little „The Old One” for strangers in my life.
Cu timpul, prin intermediul unor experiente, observi care iti sunt prietenii, care nu iti sunt, cu cine vrei sa lucrezi, cu cine nu…

Soarele se inalta tot mai tare pe bolta cerului. Norii se imprastie… altii apar. Probabil e doar fumul de la Kronospan ( o fabrica de cherestea de la periferia orasului).
Probabil toti suntem ca acei nori. Unii suntem doar o simpla poluare pentru aceasta viata, altii prea falnici ca sa meritam un anumit fel de viata s.a.m.d.
Cum ei calatoresc pe cer dintr-un colt in altul al planetei, asa calatorim si noi prin viata pana ajungem sa ne „disipam” in eter.
Tot ce stiu si cred ca sigur stiti si voi e ca noi ne facem singuri calatoria… ne alegem calea.
Tu! Da… Tu!
… Tu poti fi primul Elvis negru…
… Tu poti fi primul James Brown alb…
… Tu poti fi cine doresti tu…
… Tu poti fi ceea ce… esti cu adevarat!

Ce maiestuos si solemn se incheie totul, ai spune ca am fost pe frontul de lupta, dar erai doar tu… Eroul luptei tale.

Despre Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

2 răspunsuri la „Doar o trecere…

  1. Carmen

    I agree, aproape toata lumea e pe jumatate „goala”. Daca se incheie totul maiestuos si solemn e pentru ca tu nu esti „gol”, doar ca esti in mijlocul singurei batalii din viata ta care conteaza si care nu s-.a incheiat: VIATA insasi. Abia la final poti vedea rezultatul, cine esti cu adevarat, cine ajungi SA FII!

Expune-ţi gândurile!