Valentine’s Day – Love – Dragoste …

Revin pe acest teritoriu drag mie, dupa o indelunga perioada de absenta. Mi-a lipsit… locul exprimarii libere… locul meu.
Incep sa simt ceva, din ce in ce mai “evident”, si anume, ca totusi… exista oameni care ma inteleg, in felul meu, cu bune si cu rele.
Cu dezamagire, afli uneori ca sunt oameni care nu iti merita deloc atentia.
Dar sa trecem peste aceasta “judecare” a oamenilor. Rolul acesta este luat de Altcineva. Nu sunt eu Jesus Christ sau God.
Azi este Ziua Indragostitilor, 14 februarie , 2008. Este ziua… ziua in care indragostitii din intreaga lume, isi redeclara dragostea, o zi in care fie traiesc acea dragoste mai puternic decat inainte, fie o traiesc mai “moderat”. Preferabil, “dupa acea zi sa traiesti dragostea mai puternic” pare cea mai buna optiune.
Anul acesta ma prinde “nelegat” sufleteste de nimeni. Absolut nimeni. Nu a fost sa fie. Cum spuneam mai demult, poate exista dragoste si pentru mine…
Dragostea e cel mai minunat sentiment ce omul il poate simti. Dragostea nu e un obiect, e acel ceva, acel sentiment ce il simti cu toata inima, ce nu ai vrea sa te paraseasca niciodata, sa fie prezent tot timpul. E ceva formidabil. Probabil degeaba m-am chinuit sa explic acest sentiment, pentru ca eu consider, ca acesta sa ramana “pur” nu trebuie explicat, pentru ca prin orice explicatie pe care vei incerca sa o dai, o sa duci la alterarea acestuia.
Si stii ce ? Have a freakin’ nice day !

P.S. : Iarasi iau o pauza, nu stiu cat de lunga.

P.P.S.: Stiu, am fost foarte superficial in articolul asta… ati observat bine unii din voi.

Am Motive :

1. Sunt foarte foarte foarte obosit acum.

2. Da, nu am dat atata importanta acestei zile, si acestui sentiment, ca e ceva ce m-a parasit de mult timp.

Si ceva frumos pentru final :

Credits go to my friend… nu o sa specific numele.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

