Inca un tur

Ne invartim… iarasi ne invartim. Ametim. Nu ne mai stim de cap… totusi ne invartim.
Cam asa a decurs weekendul la munte.
Macar ne-am distrat. Inca astept sa primesc pozele😛 Sunt curios cum se vede „de afara”.

Asta a fost „portia de non-sens pe ziua de azi”.

Acum sa trecem la lucruri mai serioase. Simt ca am trecut de acele crize adolescentine (nu sunt foarte sigur, dar tot ce e posibil) sau mai stiu eu ce alte „framantari” (Mi-o spus X ca Y ca Z a vazut blogul tau, si nu i-a placut ce a vazut acolo, si tu esti doar un ratat). Am ajuns sa am reflexii inverse (Aici intervine o poveste frumoasa :
Se duce unul la doctor, si zice:
– Domnu’ Doctor, eu am reflexii inverse !
Da doctorul cu ciocanelul in genunchi… sare piciorul.
– Domne’ , tu esti sanatos nu ai nimic. Dar totusi, cum ti-ai dat seama ca ai reflexii inverse?
– Pai, stiti … eu lucrez la o firma… si de fiecare data cand sefu’ striga la mine, in loc sa ma doara capul, pe mine ma durea in cot.)

Asa si eu, am ajuns sa ma doara „in cot” de toate prostiile lor, de ce sa imi stric eu capul ? Vorba lu’ d-na diriginta: Nu va agitati, ca nu are rost, ci mai rau, va scurtati din viata…

Deci … De acum incolo, stam toti relaxa, la o bautura racoritoare (sau fiecare ce doreste, dupa preferinte), mai palavragim un pic asa, ca sa nu ramana gura inghetata si o sa incercam sa ne preocupam de probleme existentialiste (sa speram).

Cei care cautati profunzimea prin zona asta, are pus DoNotDisturb la usa. Reveniti intre orele 07:59 – 08:00 (Acesta e momentul cand ajung la scoala, sau cand dorm cel mai bine, daca e weekend.)

Sa ne citim cu bine, si cu „chestii” mai frumoase.

P.S. : Cei care nu aveti un limbaj „curat”, nu treceti de „testul anti-doping al comentariilor”.
P.P.S. : Starea mea de acum e una euforica, intr-un fel, zici ca sunt high. Revin mai tarziu cand „se va putea” scrie ceva ceva, asa pentru sufletelul tuturor.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

Expune-ţi gândurile!

