You can’t hide, You can’t run

Nu fugi de responsabilitati. Ne plac drepturile, dar responsabilitatile nu ni le asumam. Fugi de viata grea. Ti-e mai usor sa faci lucrul acesta. Eu o infrunt! I let her give me her best shot. De ce ? Ca sa lovesc pe contraatac ! Dar asta sunt eu.
Incercam sa ne ascundem, dupa perdele, in canale sau in colturi intunecate ale camerei sau mai stiu eu ce loc „de plans”, incepand sa facem obisnuitul, adica sa ne plangem ca “Life is too hard. Life sucks. **** Life ! Nu mai vreau sa traiesc, e prea grea viata asta “. Yeah Right ! Acestea sunt fraze tot mai des intalnite in randul tinerilor.
Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca, ipotetic vorbind, ar izbucni al III-lea razboi mondial, si ar trebui inrolati, de exemplu, toate persoanele de sex masculin cu o varsta de peste 16 ani inclusiv. Atunci ce am face, am merge pe front direct invinsi ? Oricum viata e grea, ne impusca astia, mai bine mergem , bine mersi pe front, cu unu curajos in frunte, care sa tina steagul alb, sa se vada clar ca cerem armistitiu. „Suntem prea tineri sa murim si nu vrem sa ne riscam, nu vrem sa luptam” – Daca nu ma insel,chiar asta scria pe steag.
Ne plangem de mila, ne facem de toata rusinea. Suntem o generatie aiurea, tind sa cred. Tineretul asta ! Unde e spiritul acela luptator ? Acel spirit luptator, ce s-a observat cel mai bine in ’89. Dar se pare ca tot ce a fost in ’89 bun in mentalitatea omului, s-a stins in decursul acestor 18 ani. Dinozaurii, mastodontii bolnavi au infectat si tinerii din zilele noastre.
Nu mai putem trai cu mentalitatea aceasta. Vor mai trece generatii (2-3) pana se va schimba si mentalitatea oamenilor (tinerilor). Pe langa acea lipsa de curaj, de a infrunta problema „frontal”, as aborda si formidabilul spirit de turma. Nu stiu daca ati remarcat, dar domne’ … Romania e o tara de emo ! Toti au parul in ochi, vopsiti bineinteles, negru, unghile multicolore si mai ales, intentii clare de sinucidere (absente la fake-emoz din Ro). Emo-wear, Emo-feelings, Em0-everything, 3m0-writing , Ce mai !
Si stiiti ce e un lucru comun la ei ? Toti arata la fel ! E ca si cum ai vedea aceeasi persoana multiplicata de n ori. Vai si amar!
Poate ti-am trezit un sentiment. Ai citit randurile acestea pierdute in „marea blogosfera”. Si totusi, vroiam doar sa iti spun, nu te mai ascunde, nu ai unde sa fugi. Problemele oricum ajung la tine.
Eu am ales sa le infrunt. Tu ce alegi ?

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

18 responses to “You can’t hide, You can’t run

  1. Leanotme

    O comparatie intre generatii? …noi??Noi, care plangem cand ni se rupe o unghie? Haide sa fim realisti! Nu putem compara ce a fost cu ceea ce este acum…
    Mai demult ,timpul chiar isi indeplinea rolul,te ducea din punctul A in punctul B, pentru ca nu aveai de ales!Practic avea loc o maturizare fortata a tineretului,dar acum…:|
    Tu te-ai rezumat,paul, ai vorbit de cazuri medii, cand tinerii se complac in a zice:”Life is too hard” si atat,dar de multe ori, si exista atatea cazuri, se trece de bariera asta si se ajunge la lucruri mai grave.
    E atat de greu sa infrunti realitatea? Pentru unii se pare ca da! Cu ce va ajuta daca va plangeti? Va veti simti mai bine dupa? Sau ce rost are sa te plangi altuia:”Vai,ce viata am:((!Nu mai suport!” Crezi ca il intereseaza pe respectivul? Poate ,in aparenta,dar de fapt doar te compatimeste!
    Trezeste-te!!!Lupta pentru tine!Fiecare lupta pentru sine!Viata e o lupta, e pentru cei puternici! Daca nu te incadrezi aici, du-te si plangi intr-un colt,cum zicea paul! E alegerea ta!
    Dar gandeste-te ca maine va fi la fel! Te vei alege doar cu o zi pierduta printre lacrimi nefondate si cu aceeasi problema de infruntat!
    Infrunta-ti problemele cu fruntea sus!Nu zice nimeni ca e usor, dar de omorat, nu te omoara, iar ceea ce nu te omoara,te face doar mai puternic…

    PS: Paul, sfarsitul a fost doar o paranteza,sa inteleg… referitor la asta:”Lasa-i, mai, in pace!”Sunt adolescenti,trec prin perioade mai grele,lasa-i sa experimenteze, sa realizeze singuri k e o pierdere de timp si … personalitate!

    Camelia

  2. Totusi, mi-e mila da ei, ca nu si-au dat seama inca faptul ca e o pierdere de timp totala, lipsa de originalitate si o aiureala in sine. „Sinucigasii in serie” ar trebui numiti. Multumescu-ti Doamne ca in Romania nu sunt emo tru😛 . Sunt doar fake emoz. Ca si de erau emo tru (:P) aveam parte de sinucideri la tot pasul. Macar tinerii nostrii mor din cazuri stupide, din dragoste oarba si din cauza stirilor de la ora 5 de la televiziunea binecunoscuta.

  3. paratatalor

    Emo-istiii nostrii sunt niste niste copii rasfatzati , care nu au probleme si si le fac singuri…
    vor sa iasa in evidenta , vor sa fie altfel ! sincer io n-am nici o treaba cu ei , fiecare e liber sa faca ce vrea atat timp cat nu deranjeaza pe altul…cu ce ma deranjeaza pa mine ca ala isi face paru in dunga , ca i-or cazut insignele in c@C@7 , ca isi taie venele in fiecare zi .daca vreau il ajut sa se schimbe , incerc , daca nu il las in pace si trec mai departe …
    IN legatura cu you can’t hide , you can’t run : tinerii din ziua de azi sunt obisnuiti sa li se ofere totul pe tava ( de cele mai multe ori tinerii cu o stare materiale cat de cat buna )…
    ei se asteapta ca totul sa fie bine , sa nu aiba nici o problema…dar odata si-odata or sa de-a de necaz ,si va fi greu pentru ei: asa ca apucati-va sa va faceti probleme pt ca in viitor sa stiti ce sa faceti =)))
    aveti grija de voi

    cu respect PARA 10 aAa

  4. mire

    Chiar daca „Viata e greu!”(classic version) sau „Grele e viata!(new and improved:P)”
    trebuie sa te prefaci ca totul e bine pentru ca lumea nu mai are timp si de problemele tale… desigur asta naste alte probleme pentru cei din jur: isi fac PROBLEME ca tu nu ai PROBLEME… asa ca o sa te umple ei de problemele lor…si in scurt timp te vei gandi daca nu cumva sunt ale tale…

    Nu stiu daca intelege cineva ce am vrut sa spun… daca intelegeti nu e nicio problema, iar daca nu va rog sa nu va faceti probleme ca nu ati inteles…

    Ideea este ca PROBLEMELE apar oricum, fie ca le acceptam sau nu, important este sa stim sa le infruntam… sa nu ajungem in latura GaYmo…

  5. Yep… adolescenta. E doar adolescenta. Odata cu ea si „marile depresii” si crizele de personalitate (azi emo… maine vad eu). Ca doar moda emo e recenta… o sa vina alta (be patient… have a kit-kat in the meantime).
    Cat despre fazele cu suicidal si pierderea totala de incredere in sine… o sa treaca si asta. It’s a teenager’s job to play hurt and disappointed pentru ca momentan nu are alte peocupari. Give them time. E o perioada naspa cu suisuri si coborasuri. Uneori ai senzatia ca esti invincibil alteori iti vine sa-ti dai glont. Pana la urma si tu ai trecut prin asta. O sa treaca odata cu maturizarea.

  6. @mire : sa inteleg ca tu vezi in mine o farama din ceea ce am scris eu in articol ?
    Eu am inteles din ce ai scris tu ca : Eu imi fac probleme pentru altii, dar de fapt ele sunt problemele mele ?🙂 Doream doar sa fiu clar ce ai dorit sa exprimi in fraza… ca sunt oarecum neclar.

  7. @hopesandillusions: Ai dreptate, si eu am avut perioade in care am fost jos. Nu doresc sa mai experimentez asa ceva. Acum sunt pe culme. Nu am planuri sa ajung iarasi jos (nu cred ca are nimeni astfel de planuri)

  8. mire

    Persoana a II-a pe care am folosit-o nu a fost cu referire la tine sau la mine, era ceva general sau … asa am vrut eu sa fie. Nu e nici o problema pentru mine ca tu ai inteles-o fie intr-un fel, fie in altul, in fond nu am vrut sa particularizez… cine se regaseste, asta este…

    Ceea ce ai zis ca ai inteles din vorbele mele( „Eu imi fac probleme pentru altii, dar de fapt ele sunt problemele mele „) este oarecum adevarat, pentru ca daca nu ti-ar pasa, nu ai mai scrie in blog despre „altii”… insa nu e suficient sa descoperi problema (e un pas important si asta), ci sa incerci sa o si rezolvi, daca tot ai dat de ea… chiar daca spui ca infrunti „viata”, sa stii ca e doar o impresie… „viata” ta include si vietile celor din jur… rezolvand problemele lor, vei ajunge sa itzi rezolvi problema ta, aceea de a trai intr-o lume unde sa nu se mai fuga de responsabilitati… cam atat am avut de lamurit (pe unii) sau de incurcat (pe altii)…

    si repet: „Nu stiu daca intelege cineva ce am vrut sa spun… daca intelegeti nu e nicio problema, iar daca nu va rog sa nu va faceti probleme ca nu ati inteles…”

  9. Acum sunt clar la ce ai dorit sa exprimi.

    Si da, prin blogosorul asta abordez probleme ce ma afecteaza pe mine, dar si pe altii, unde nu e implicata doar viata mea, ci si viata altora🙂

  10. Dar cel mai trist e faptul ca fenomenul „emo” e promovat, si nu desconsiderat peste tot, asa cum ar trebui sa fie. Dar asta e o consecinta a faptului ca nu toti oamenii gandesc. Catre emo guys and gals: YOU’RE TOTALLY UNCOOL, BELIEVE ME. Ceea ce faceti voi produce dezgust in mintea oamenilor CU CAP, si gust in mintea oamenilor FARA CAP, adica a celor ca voi si a acelora care va aproba.

    Uitati-va numai la cate comentarii au aia cu freze ciudate de pe retelele sociale gen hi5, si normal ca daca o persoana aduna cat mai multe comentarii la o anumita poza, e automat incurajat sa continue sa practice prostiile alea care duc la si mai multe comentarii, adica care starnesc discutii si interes MAI MULT pe seama lor, din partea celorlalti. („oaaa ce tareee :X :X :X :”> :”> :”>). Asa ca va incurajez: Daca aveti CAP, NU mai comentati astfel de poze.

    She doesn’t love me, so I’ll kill myself. What’s life without her/him ? Completely worthless… :))

    Emo-ismul e probabil o consecinta a imaturitatii in gandire si simturi. Astia (care il practica) cred ca iubirea este inceputul si sfarsitul tuturor lucrurilor, si ca ei traiesc cea mai mare drama traita vreodata de cineva pe pamant. Da, iubirea este intr-adevar inceputul si sfarsitul tuturor lucrurilor, dar nu aceea pe care o inteleg ei. Aia se numeste prostie adolescentina. Ii ador p-astia care zic ca STIU ce e aia iubire. Haha. Ei nu stiu decat intr-o FOARTE mica masura, probabil pe varful maselei, si n-or sa stie niciodata (celor care intr-adevar vor sa aiba macar un pic de habar ce e aia, si sa nu mai vorbeasca prostii numind orice „crush” emo-ist iubire, le recomand sa citeasca cartea The Four Loves de C.S Lewis). Dar sa te sinucizi pentru o prostie adolescentina, mi se pare prostia prostiilor.

    Bine, nu toti practica emo-ismul pentru ca simt asta – foarte multi il practica din lipsa unei personalitati proprii, pentru ca simt nevoia sa se afirme si nu pot altfel. Nu accepta gandul ca ar putea ramane in umbra, ei voi sa iasa in evidenta cumva, sa fie remarcati de cineva, si astfel aleg sa fie emo, pentru ca cred ca asta ii va face pe ceilalti sa-i aprecieze in vreun fel. Cred ca vor parea „cool” inaintea celorlalti, dar in realitate nu fac decat sa para niste ciudati neadaptati. Isi dezlantuie spiritul de turma, umbla apoi cu emo-istii, actioneaza ca ei, vorbesc ca ei (mai pe scurt, incearca sa-i imite), si involuntar (sau voluntar) DEVIN la fel ca ei, poate chiar fara sa-si dea seama. Devin niste distrusi. Sa ne fereasca Dumnezeu de asa ceva !🙂

    Personal sunt multe lucruri pentru care mi-as da viata, dar Romania nu face parte din ele🙂

    >Emo-istiii nostrii sunt niste niste copii rasfatzati , care nu au probleme si si le fac >singuri…

    >asa ca apucati-va sa va faceti probleme pt ca in viitor sa stiti ce sa faceti =)))

    @paratatalor: sa inteleg ca si tu esti emo ?🙂

  11. *Personal am

    Doh, oboseala🙂

  12. In sfarsit un om cu o viziune clara asupra lucrurilor, o viziune care o impartasesc pe deplin, un om care a inteles deplin acest articol, si ce a insemnat el de fapt. Thanks Unixlust, you’re the man !😀

  13. Unixlust…WORD :))..si PARA („sincer io n-am nici o treaba cu ei , fiecare e liber sa faca ce vrea atat timp cat nu deranjeaza pe altul”) vrei sa pun aici ce am vb pe mess? :)) spune pe fata man: Nu-mi plac, imi vine sa-i impusc, sau mai bine sa le dau un pistol si un glont sa faca ruleta ruseasca dimineata si seara.🙂 Nu? si app aceeasi parere o am si eu.

  14. Probabil a dorit doar sa creeze impresia cum ca ii agreeaza.

  15. Ma bucur ca multi dintre voi s-au prins de faptul ca acest articol, cu toate ca el contine cateva argumente ca tinerii din ziua de astazi sa fie mai responsabili, contine si un atac subtil la adresa emoistiilor. Ce mai pot spune e ca, I hate emos, and that’s all. (Nu conteaza cat de lung am parul… la mine e alta cauza😛 )

  16. @unixlust: Felix a vrut de fapt sa zica Word!. Cred ca intelegi acum🙂

Expune-ţi gândurile!

