Citim…

Citim impreuna, judecam impreuna. Facem lucruri impreuna. Citindu-ma (pentru ca doar eu ma mai citesc), am observat, diferite etape ale vietii mele adolescentine. Cu bune, cu rele, ele au dus la anumite stari, specifice varstei putem zice. Influenta filozofica poate fi puternic sesizata in primele postari. Dependenta de muzica si filozofie se regaseste ca o tema omniprezenta in articole. Surprinzator, oamenii evolueaza, cu toate ca, poate nu iti doresti acest lucru. Am renuntat la filozofie (din a crede ca o practic) prin simplul fapt ca, am realizat faptul ca la o varsta atat de „frageda”, filozofia iti poate manipula viata, ti-o poate schimba prea radical.

O experienta interesanta a fost faptul ca multi profesori, au citit blog-ul acesta, prin simplul fapt ca au cautat Colegiul National Lucian Blaga Sebes, si au dat peste elevul lor, Roman Paul. Eh, funny facts at school.

Acum, sunt in clasa a XII-a, si pot spune ca, in cei 4 ani petrecuti in liceu, multe lucruri s-au petrecut.

Sunt decis inspre Facultatea de Arhitectura din cadrul Universitatii Tehnice din Cluj Napoca. Tot ce stiu eu sa fac eu in clasa a XII-a, este sa desenez. Nu mai stiu nimic altceva😉

Eu sper sa reusesc, semnele din jur fiind pozitive in acest sens.

Asa ca o sa spun un Doamne Ajuta si un clasic :

Sa ne citim cu bine!

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

One response to “Citim…

  1. pretenu lu rodovica

    n-ai vast-o pe rodovica mea prin zona?

Expune-ţi gândurile!

