Meditatii Arhitectura Cluj

Cum spuneam intr-un post anterior (si anume acesta), nu-mi place deloc toata mafia aceasta care s-a creeat in jurul meditatiilor pentru admiterea la facultatea de arhitectura. Multi sunt cei care nu isi permit, nu au mijloacele necesare financiare pentru a putea sa sustina astfel de meditatii.

Uite, vin eu in ajutorul vostru. Cand am timp (de notat acest lucru), va voi posta, teme de executat (teme ce le-am primit si eu mergand la aceste meditatii) pentru Desen Liber si Desen Tehnic (referit de acum incolo ca si GD – Geometrie Descriptiva).

Tin sa mentionez faptul „cand am timp” pentru ca am si eu foarte multe lucruri de facut, deci daca intarzi cu o postare, sa nu va suparati pe mine😉

Pentru o parcurgere facila, va recomand sa va cumparati de la Biblioteca Universitatii Tehnice din Cluj-Napoca urmatoarele carti, pentru ca de aici veti primi temele:

1. Cursuri si concursuri la Facultatea de Arhitectura si Urbanism – Autori : Serban Tiganas, Felicia Olariu, Dana Opincariu [details]

2. Desen pentru arhitectura – Autori : Serban Tiganas, Felicia Olariu, Dana Opincariu [details]

Alte lucruri necesare:

– Planseta de lemn 60×80

– Teu

– Trusa de compas – cu distantier

– Trusa de florare

– Echere de 45 si de 60

– Creioane 3H, 2H, H, HB, F

– Hartie A3, semiciocan

Postarile vor avea structura titlului de genul : Meditatii Arhitectura Cluj – GD – [01] sau Meditatii Arhitectura – DA – [01]

GD fiind corespondentul Geometriei Descriptive iar DA al Desenului Artistic. Numarul va reprezenta numarul Lectiei.

Sa ne auzim cu bine si spor la treaba!

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

3 responses to “Meditatii Arhitectura Cluj

  1. Pingback: Din experientele meditatiilor pentru arhitectura si nu numai… « Roman Paul

  2. Pingback: Meditatii Arhitectura – GD – [01] « Roman Paul

  3. nnaajjgg

    I found lots of valuable information in this forum

    Greetings to all

Expune-ţi gândurile!

