BlogMoney – Cum sa faci bani prin blogging?

Colindand pe net, asa, ca in preajma sarbatorilor, eram curios daca se pot face bani din blogging usor. Uite ca se poate. Pe langa deja celebrele reclame Ad-Sense existente si vanzarea de spatiu publicitar, bloggerilor li se ofera sansa sa faca “un ban cinstit” prin intermediul programului Blogmoney.ro. Ca tot omul, mi-am inscris si eu blog-ul in acest program, din pura curiozitate si de ce nu cu o dorinta de a face un mic “depozit”.

Ca sa va fie clar tuturor, banii din blogging nu se fac usor, nu sunt multi si nu vin nici repede. Spre stupoarea a unora dintre voi, sunt foarte putine bloguri in .ro care pot spune cu mana pe inima ca au un aflux financiar consistent.

Asa ca nu va mai tin in suspans, BlogMoney e aici ca sa va plateasca pentru articolele dumneavoastra!

Spor la scris!

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

4 responses to “BlogMoney – Cum sa faci bani prin blogging?

  1. AdrianEugen

    am o intrebare si eu vreau sa mi inscriu blogul dar sunt curios de un lucru , esti ales de cei de la blogmoney pentru articol,sau te adresezi tu lor? adresa mea este la status,dar ma poti gasi si pe twitter : http://twitter.com/AdrianEugen

  2. Tu aplici pentru campaniile care apar acolo. Firmele in cauza, te vor alege, sau nu. Firmele au optiunea fie sa te accepte, fie sa renegocieze cu tine fie sa nu iti dea nici un raspuns. Daca nu primesti un raspuns pana expira campania, te sfatuiesc sa iti renegociezi pretul cu care faci articolul, putand astfel prelungi perioada in care poti face campania respectiva.

  3. Frate ai prins vreo oferta de la acestia de le faci reclama?si daca da cat te costa sa ti faci un cont?

Expune-ţi gândurile!

