[HOW-TO] Cum sa faci ratie pe Filelist.ro ?

Filelist.ro este unul din trackerele acelea, la care ratia se mentine foarte usor. Exista foarte multe alte trackere, pe care ratia se mentine mult mult mai greu, cum ar fi Waffles, what.cd, BitMe.TV, HDBits.org si asa mai departe. Cum filelist este cel mai mare tracker de torrente din Romania, cred ca este dragut din partea mea sa va prezint niste informatii de interes general… in speta:

Cum sa faci ratie pe Filelist?

In principiu, daca detii o conexiune de tip FiberLink de la RDS (sau o firma ce are peering cu RDS), atunci ratia se va rezolva singura, fara prea mari eforturi de seed…

Dar, recomandarile mele vin pentru cei care se afla in probleme cu ratia:

Una din regulile de aur: Fii printre primii care intra la descarcat un anumit torrent.

1. Descarca torrente FreeLeech. Pe Filelist sunt din plin.

2. Descarca release-uri playON, foarte multa lume se „inghesuie” la DVD-RO facute de acestia.

3. Descarca Pack-uri mari, 10GB+ (acestea de obicei sunt freeleech).

4. Descarca filme XXX, probabil una din cele mai usoare metode sa faci o ratie supraunitara.

Un exemplu simplu :

Cum sa nu faci ratie pe Filelist?

Folosind tot felul de programe, gen RatioMaster, Fake Ratio si asa mai departe. Nu fa asta. E foarte probabil sa iti pierzi contul!

Sper ca va este de folos!

Sa ne auzim cu bine!

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

25 responses to “[HOW-TO] Cum sa faci ratie pe Filelist.ro ?

  1. quickly

    Super mersi frate😀

  2. Alex

    as vrea sa stiu daca merge sa dai torente jos de pe alte trackere gen thepiratebay si sai faci upload iti in considerare uploadul facut ? (pe filelist)

  3. imi arata dupa ce il las fisierul downloadat la upload imi creste ratia dar knd intru pe cont e tot la fel sau chiar mai putin.astept raspunsul pe bogdannutz@yahaoo.com

  4. bogdan

    mersi pentru postarea tha mi-a fost de folos ….
    dami si mie add pe yahooo…
    vr sa vb ceva ku tine
    diavolulmic@yahoo.com

  5. Cristian

    Am o intrebare dupa ce iau un freelich am auzit ca trebuie sa pastrez ceva in calculator ce am downloadat,torrentu sau sa nu il sterg de pe bitcomet ? + cat timp sa le tin ? 1-2-3 zile ? astept raspuns pe email plz😀. Multumesc

  6. talex

    nu stergi ceea ce downloadezi si bittorentul/utorentul/etc il ti deschis tot timpul cand ai pc-ul deschis ca sa faci upload. atata timp cat nu downloadezi nimic nu iti va schimba viteza internetului

  7. misto, dar cum fac eu upload cu 100kb/s ? e cam frustrant cu viteza asta de kkt la upload…la download am 1.5mb/s reali . clicknet…adsl…si eu am facut upload 600 gb intr-o zi cu net de la rds la varamea la tulcea ,da-n sulina ..:P acum o sa-mi zici ca ..,,cn te pune sa stai in sulina,,, eh ..daca ai ceva care m-ar putea ajuta lasa-mi mesaj…ca de stat la seed stau dar ti-am zis …imi consuma toata banda si nu mai pot sa fac nimic😀

  8. Flaviusd

    cum adica playon?

  9. Edy

    Nu….esti suppeeerrr tareeee [epic]

  10. Radu

    Thx, am reusit sa fac ce ai zis, cu toate ca eu am retea fiberpower RDS, dar nu stiam ce sa downloadez :))),

  11. Andrei

    Nu va suparati, exista vre-o modalitate sa mi se reseteze ratia pe filelist?
    am ratia 1.70 dar daca vreau sa o maresc imi este cam greu deoarece am cam 1.1 tb upload si 700 gb download.
    Cum spuneam, exista o sansa de a realiza resetul fara sa luam in calcul crearea unui cont nou?

  12. Ady

    fratilor mia scazut ratia pe filelist la 0.14 mau avertizat sa o maresc urgent altfel imi dezactiveaza contul , daca aveti vreo idee cum sa o maresc ca stau cu 15 torente la seed dupe 2 pc-uri si numi urca deloc. eu sunt in spania si aici nu este viteza internetului cai nromania , un sfat va raman dator

  13. Ady

    fratilor mia scazut ratia pe filelist la 0.14 mau avertizat sa o maresc urgent altfel imi dezactiveaza contul , daca aveti vreo idee cum sa o maresc ca stau cu 15 torente la seed dupe 2 pc-uri si numi urca deloc din contra imi scade. eu sunt in spania si aici nu este viteza internetului cai nromania , un sfat va raman dator

  14. au virusi fisierele xxx de pe filelist?

  15. Marius

    Fratica daca esti in Spania poti sa donezi 6 euro si ai cont VIP si sustii si trackerul.

  16. florin

    Dupa ce se descarca freelech-ul pot sterge folderul respectiv ? adica instalarea jocului sau filmul sau ce e..

  17. Porcuţan

    Daca descarc torente FreeLeech cu MB (net cu , cartelă Vodafone) îmi I-a MB?

Expune-ţi gândurile!

