Cu multa dragoste…

Pentru ca niciodata nu am scris despre EA. Si pentru ca o iubesc foarte mult, m-am gandit sa ii dedic un articol. Nu am facut pana acum asta. Nici nu stiu de ce nu am facut-o. Dar o fac acum!

Nora draga,

Te iubesc pentru ceea ce esti, nu pentru ceea ce ai fost, nu pentru ceea ce vei fi. Esti persoana care a reusit sa ma schimbe in ceva mai bun. Sper ca sunt cel care il cauti, pentru ca vreau sa stii, ca tu esti ceea ce caut. Ce-i drept, a trebuit sa dau de multe ori cu capul (ca dovada alegerile gresite), pana sa ajung la tine. Dar toata “durerea aceea de cap”, spun eu, si-a meritat efortul, pentru ca intr-un final, Dumnezeu m-a indreptat acolo unde trebuia sa ma indrept eu de prima data.

Totul imi este rasplatit acum, cu o iubire nemarginita, sincera si neconditionata. Ce poti sa iti doresti mai mult de atat? Nu sunt vrednic de asa ceva! Eu spun ca, nu imi mai doresc nimic, pentru ca am deja tot. Ma intelegi, asa cum sunt eu, blond cu ochi albastri😀 , mai ciudatel, cu gandurile mele, cu manifestarile mele, iar intelegerea, cateodata chiar daca nu iti pare, sa stii, ca e reciproca. Te inteleg mai bine decat crezi tu si te iubesc mai mult decat crezi tu ca te iubesc. Sunt aici si voi fi pentru tine…

Esti una din cele doua persoane care ma poate dezechilibra din calmitatea mea spirituala, a doua fiind mama. Esti speciala! Stii bine ca esti! Ma poti dezechilibra, cum altii nu pot. Prin ceea ce simti, ceea ce vezi, ceea ce te deranjeaza. Ma faci sa imi doresc sa pot sa corectez tot ce nu e bun in lumea asta, astfel incat sa ne fie bine la amandoi.

Nu s-au inventat inca cuvintele care sa exprime veridic ceea ce simt pentru tine.

Inchei cu un sincer:

i luv iu

 

 

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

6 responses to “Cu multa dragoste…

  1. Alex

    Grozav, Paul!

    Foarte bine pentru tine …🙂 Chiar ma intrebam de ce nu e nimic legata de Nora pe aici … dar m-am lamurit acum. Rar da bine. Foarte bine faci.

    Nora, vrem* raspunsul!🙂

    _____________________
    * noi cei care ii citesc blogul lui Paul!

    • Stii, era si timpul😀 Ti-am zis, nici eu nu stiu cum de nu am scris inca despre acest lucru😀

      Later Edit:

      Raspunsul lui Nora: Te Iubesc Mult!

      Ce poate fi mai frumos si mai simplu de atat?

  2. Pingback: Despre ce scriem in 2011? | Roman Paul

  3. unixlust

    ..si mai frumos. Citind randurile tale, m-a cuprins un dor, probabil de cea care n-a venit inca. Vad ca la tine se chiar implineste ceea ce scria cineva: „Nimic nu poate modela mai bine sufletul unui barbat decat femeia de langa el”. Va urez numai fericire impreuna !

Expune-ţi gândurile!

