Cum am petrecut Revelionul?

Revelionul l-am petrecut intr-un cadru restrans, alaturi de Nora si inca doi prieteni buni (inca un baiat si o fata :D). Lucrul acesta ne-a facut sa ne simtim foarte confortabil, cunoscandu-ne toti chiar foarte bine. A fost o seara foarte placuta si distractiva, presarata cu tot felul de povestioare. Pentru mine Revelionul nu conteaza unde il petreci, ci mai degraba cu cine il petreci. In cazul de fata, pot sa spun, ca nu se putea mai bine. Va multumesc pentru timpul minunat ce l-am petrecut impreuna!

 

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

7 responses to “Cum am petrecut Revelionul?

  1. eu l-am petrecut cu prietenii:)

  2. Nu conteaza unde il faci ci cu cine si daca te distrezi ;;) La multi ani si sa ai parte de toate cele bune ! Mult Succes in 2011.

  3. Roxana

    Eu l-am petrecut in familie🙂

  4. Și eu am petrecut revelionul în familie. Foarte ok a fost, m-am simțit chiar bine. Mai bine mai puțină lume…aglomerația tinde să aducă agitație multă.

  5. Da’ , mai putina lume, mai putina bataie de cap, un cadru mai intim…😀 Toate conditiile, ce mai…😀

Expune-ţi gândurile!

