3 tari pe care vreau sa le vizitez

A trecut ceva vreme de cand am primit o leapsa, iar „vinovata” pentru aceasta leapsa, prima pe 2011, este Roxy.

1. Anglia – pentru ca simt ca aici este una din cele mai valoroase culturi. Cu siguranta, m-as stabili aici definitiv, daca as avea ocazia.

2. Suedia – m-as simti ca si cum as fi acasa, printre atatia blonzi cu ochi albaștrii. Plus ca mi se par foarte interesante orasele Stockholm si Malmo.


3. USA – probabil, cel mai mult mi-ar placea sa merg intr-o vacanta in Miami (sa ne mai bronzam si noi… nu?) sau prin Los Angeles.

Pasam leapsa la grapefruits, rocsee si ZuZu.😀 Sa vedem, ele ce ganduri au?

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

12 responses to “3 tari pe care vreau sa le vizitez

  1. multe tari am vrea sa le vizitam dar nu sunt bani :))

  2. Pingback: 3 tari pe care vreau sa le vizitez - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Roxana

    Ma gandesc la 3 tari si voi onora leapsa maine cel tarziu poimaine😉

  4. Oh Suedia e chiar draguta😀 nu prea m-am documentat niciodata despre dansa :)) Merci de leapsa am sa o fac cat de curand ;;)

  5. frumoase destinatiile:)

  6. Pingback: Leapsa de la Paul « Dreaming Of Another Life

  7. Da😀 asa e😀 In primele 2 m-as muta fara prea mult tam-tama… in a 3-a, I’m having second thoughts😀

  8. Great choice!!! Si eu tot in Anglia m-as stabili😀

  9. Pingback: Leapsa de la Paul « A Woman Who Loves …

  10. Pingback: Leapsa de la Paul - Roxana Chița

  11. Pingback: Leapsa de la Paul | Roxana Țucmeanu Blog

  12. Pingback: Leapsa de la Paul | Rocsee 'sDreams & Realities

Expune-ţi gândurile!

