Trei melodii ce le ascult indiferent de situatie

Am stat si m-am gandit, oare care ar fi melodiile ce le-as asculta, indiferent de starea mea de spirit si am ajuns la 3 melodii, care imi pot face ziua mai buna…

Acum vin cu intrebarea, ale voastre care sunt?

Ale mele sunt acestea:

 

Another Brick on the Wall by Pink Floyd

Pink Floyd a avut si va avea intotdeauna o influenta majora asupra mea, iar Another Brick on the Wall defineste extrem de bine ceea ce reprezinta ei.

 

Good Morning by Chamillionaire

Pentru ca imi da si imi va da in continuare un sentiment asa de fericire si multa multa multa energie.

 

Nothing on You by B.o.B. feat. Bruno Mars

Exprima o stare de spirit care o impartasesc …

 

 

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

3 responses to “Trei melodii ce le ascult indiferent de situatie

  1. Pingback: Trei melodii ce le ascult indiferent de situatie - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Hmm Nadya- Si loin de vous, Aqua- Barbie girl, Alb Negru- Lasa-te iubita, in momentul acesta tind sa cred ca cele 3, dar peste o ora ma pot schimba :))

  3. 😀 Sa inteleg ca ti se schimba des… preferintele😀

Expune-ţi gândurile!

