Cum poti sa iti faci avatar de tip cartoon?

Mi-am facut si eu, just for the fun of it. Aveam nevoie de o imagine noua la Gravatar, de cealalta fiind plictisit. Probabil ati vazut si voi la multi utilizatori de forum, sau cititori/scriitori de blog-uri, ca au avatare de genul:

Unde trebuie sa mergi ca sa poti sa iti creezi si tu versiunea ta virtuala? Aici! FaceYourManga te ajuta sa iti creezi „Your own cartoon version”.

Distractie placuta😀

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

2 responses to “Cum poti sa iti faci avatar de tip cartoon?

  1. Cum mă las eu purtat de FaceYourManga la două juma’ în noapte🙂

  2. Doru, degeaba… e prea interesant😀

Expune-ţi gândurile!

