Draga blog, iubiti cititori

Draga blog,

Imi cer scuze daca in urmatoarea perioada o sa te simti neglijat, dar sper sa ma intelegi si tu, ca sunt in sesiune (prima din viata mea, ce-i drept) si mai am una alta de invatat. Nu pot sa iti mai dedic atat de mult timp in aceasta perioada, ca na, stii tu, acum sunt destul de ocupat. Te anunt din timp, ca sa stii clar cauza neglijarii tale, nu de alta, dar sa nu ne certam dupa aceea. Iti promit ca o sa iti mai scriu, din cand in cand, in perioada aceasta, ca aici e casa mea virtuala si trebuie sa mai stii si tu ce mai fac… Dar de indata ce termin cu sesiunea, sa stii ca revenim in forta, mai ceva ca in zilele bune.

Te-am salutat!

P.S. Sa-mi tii pumnii, sa fie totul super ok in sesiune. Roaga-te si tu la Doamne Doamne asa cum ma rog si eu.

P.S.S. Cititorii mei, daca aveti timp, spune-ti in rugaciunile voastre, una si pentru mine😀 Sa-mi tineti pumnii!😀

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

9 responses to “Draga blog, iubiti cititori

  1. Florin Iepan

    Un student moare și i se dă șansa să aleagă între raiul normal și iadul pentru studenți… acesta alege pentru început raiul. Prima zi toate frumoase, perfecte, minunate… până seara, când vine la ei un înger și le bagă la fiecare un cui în fund. A doua zi la fel, totul frumos până seara când vine îngerul cu cuiele… După o săptămână tipu’ se satură și vrea să meargă în iad. Zis și făcut. Prima zi superbă, avea de toate, femei, lux, mâncare, băutură… seara se aștepta să vine dracu cu cuiele, dar acesta nu venii… a doua zi la fel… după o lună nimic… după 3 luni tot nimic… după 4 luni apare un drac cu două lăzi mari cu cuie: „Băieți! A venit sesiunea!”

    Baftă la examene!😉

  2. succes cu cărțile și cursurile😛

  3. si eu sunt la fel bafta mare!

Expune-ţi gândurile!

