SceneLinks.org – Primul Tracker de torrente din Romania de tip Ratioless – Excellent pretimes

POATE VREI SA CITESTI UN NOU REVIEW LA SCENELINKS: CLICK AICI

Astazi nu o sa va prezint nimic altceva, decat un tracker de torrente. Stiu, multi dintre voi folositi torrente, cum de altfel o fac si eu, unii folositi thePirateBay, altii seedpeer si asa mai departe. De ce nu, cred ca sunt dintre voi care detin cont pe Filelist (vorba aia, tot romanu are cont… pe Filelist) si aveti idee ce inseamna un tracker privat si ce inseamna sistemul de ratie. Dar cred ca puteti sa uitati toate acestea, acum, cand va prezint, SceneLinks, primul site de torrente din Romania care nu mai tine cont de ratie (sau ratioless).

Pagina principala SceneLinks

Pagina principala SceneLinks

Pe vremea cand Filelist era inca in fasa, SceneLinks.ro era cel mai tare tracker de torrente din Romania. Datorita anumitor probleme, a trebuit sa se inchida. Tuturor ne-a lasat un gol ce a trebuit sa-l umplem cumva. Dar uite, ca dupa aproximativ 3 ani, SceneLinks revine, mai tare ca niciodata. De aceasta data, pe un domeniu de .org, adresandu-se si utilizatorilor straini. Momentan sunt ~4000-4500 de utilizatori si numarul acestora creste zilnic.

Lista de Torrente

Pagina de Browse Torrents

Ce inseamna acest sistem ratioless?

E destul de simplu, indiferent daca tu reusesti sau nu sa uploadezi la ceilalti pana la ratia de 1:1 (Raport obtinut prin [Cantitate Uploadata]:[Cantitate Downloadata]), trebuie sa tii torrent-ul la seed minim 4 ore (echivalent cu a tine programul cu care downloadati, deschis, timp de 4 ore). Vi se pare mult? Ca mie mi se pare FOARTE putin.

Ok, dar care sunt avantajele SceneLinks?

–          Sa nu va lasati pacaliti de numarul de seederi. Cu toate ca numarul este unul mic, viteza cu care veti downloada, va garantez ca este maxima. Mai mult ca sigur, vei reusi sa iti folosesti conexiunea ta puternica, la maxim, aici. Nu de alta, dar cei care pun torrentele aici, dispun de conexiuni foarte rapide, intre 100mbps, 1Gbps si chiar 10Gbps. Deci vei downloada totul foarte foarte repede.

–          Pretime-uri excelente. Ce inseamna un pretime? Timpul in care anumite torrente ajung pe site, din momentul in care filmele/jocurile/muzica apare pe FTP. Pretime-urile pe SceneLinks sunt mai mult decat dementiale. De foarte multe ori a reusit sa intreaca site-uri celebre precum TorrentLeech, SceneAccess, GFT si FTN in rapiditatea postarii torrentelor. Cred ca intotdeauna ti-ai dorit sa fii printre primii dintre prietenii tai care reuseste sa aiba un anumit joc, sau film, sau orice. Cert e ca SceneLinks se indreapta vertiginos spre lider la pretime-uri.  Si o sa ajungi sa fi printre primii de pe intreg internetul care intra in posesia anumitor fisiere. Vorba aceea, “you’ve seen it  here first

–          Torrentele uploadate sunt de tip “scene”, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa va temeti ca sunetul e decalat, ca jocul are virusi sau mai stiu eu ce… Nu, simplu, nu vor exista astfel de probleme.

–          Pentru ca ratia a fost de tot scoasa din sistem, functioneaza un sistem de bonus, intitulat Promicin Shots. Fiecare 15 minute de tinut la seed torrentul iti ofera 0.25 puncte promicin. Ce poti face cu acestea? Poti sa iti schimbi Shot-urile in Invitatii, pentru a reusi sa-ti inviti prietenii, poti sa iti alegi un Custom Title care sa iti defineasca userul si identitatea ta pe Forum sau poti sa treci la o clasa de user superioara. Now, that’s something fun!

De ce are nevoie SceneLinks acum?

Are nevoie de tine, efectiv, ca user, sa downloadezi. Toate show-urile, filmele si jocurile tale preferate sunt aici.

“Bun, m-ai convins. Ce trebuie sa fac ca sa intru pe SceneLinks?”

Uite, ca am un raspuns si la asta:

Nu trebuie decat sa accesezi acest link : http://www.scenelinks.org/signup.php si sa iti faci cont, dupa care totul decurge natural.

Spor la downloadat! Ne vedem acolo!

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

16 responses to “SceneLinks.org – Primul Tracker de torrente din Romania de tip Ratioless – Excellent pretimes

  1. Roxana

    Interesant…dar eu nu pot sa-mi fac cont😦

  2. Te pot ajuta cu ceva?

    Intri pe http://www.scenelinks.org/signup.php
    Completezi cu un user de maxim 12 caractere, parola, mail, etc. iar de bifat, bifezi toate 3:
    I agree to the disclaimer.
    I agree to read the FAQ and Rules before asking questions.
    I am at least 13 years old.

  3. Roxana

    Am reusit! Mersi🙂

  4. Sarbu Calin

    tot ce ia descris a sunat foarte frumos, dar cu regret te anunt ca dupa utilizare a inceput sa devina si mai fain😀 . M-am uitat printre ‘filele’ de la scenelinks si chiar ma impresionat. Multumiri pentru sugestie.

  5. 😀 Eu am incercat sa ofer doar un pic din bunatatile ce se gasesc acolo😀 Cine e interesat, va descoperi de fapt ca… devine din ce in ce mai bine😀

  6. Pingback: SceneLinks.org – Recenzie Tracker Torrente | Roman Paul

  7. Pingback: SceneLinks.org – Scene Torrent Tracker Review | Roman Paul

  8. ruk_27mai

    eu am tot incercat sa-mi fac cont si tot timpul imi da eroare…ce pot face in acest caz?!?

  9. emanuel

    are cineva invitatii?e inchis sing up-ul free

  10. paul

    doresc si eu o invitatie daca se poate😀

  11. Am citit articolul cred eu can tarziu?:D Acum vad ca inscrierile sunt blocate. O invitatie, daca s-ar putea….?

  12. Mie nu mi se deschide linkul. Nu e prima oara cand e posibil sa fie cenzurat un site de catre RCS.

  13. nelu31

    nu pot nici cum sa ma anscriu

  14. NU POT SA ACCESEZ ADRESA

  15. cristydoctor

    Nici eu nu pot sa accesez pagina. Insa eu va invit si pe http://www.scenefile.net un tracker de torrente care-l recomand…

Expune-ţi gândurile!

