Un printscreen cu desktop-ul meu…

Dupa un pic de munca, mi-am transformat laptop-ul meu, intr-un Macbook.😀 Vorba fie, cine nu se pricepe, zice ca e veritabil😀

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

5 responses to “Un printscreen cu desktop-ul meu…

  1. Alex

    Ca si soft … eu cred ca e mult mai user-friendly decat Windowsu. Ca pret, eu zic ca imi permit unu cand o sa am o duzina de bani … :))

  2. se vede că nu e veritabil :))) bara trebuia să fie cam așa http://www.thebandfrom.com/wp-content/uploads/photoshop-ui.png (asta pentru cei care nu cunosc)😀 Eu unul sunt un fan prea mare al patch-urilor astea care transformă windows-ul😀

  3. @creve: E Snow Leopard ce mi-ai aratat?

    Ca ce am folosit eu poti gasi pe DeviantArt cautand : Snow Leopard Beta 3 sau mai exact, asa :

    http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=snow+leopard+beta+3#/d32c489

  4. nu știu să îți spun ce variantă e, dar cred că e mai veche Tiger sau Leopard.

  5. Pare a fi un Tiger, de aceea ziceam😀

Expune-ţi gândurile!

