Cu chef de viata

De fiecare data cand ajung acasa, sunt sigur ca ma reincarc cu energie, si nu putina, ci o gramada!!!

Familia, confortul, totul contribuie la un timp exceptional, petrecut alaturi de cei iubiti. Nimic nu poate fi mai bun. Alaturi de sora mea, nu am cum sa ma plictisesc. E o minune de fetita, la cei 6 anisori ai ei… si cand zic minune, I mean it. Radem impreuna, ne distram impreuna si ne pliem excelent unul pe stilul celuilalt. Da, sora-mea are stil, dar de ea stiati… poate de mine nu :)). Azi cand ne plimbam prin oras, numai ma trezesc ca se apuca sa-mi vorbeasca ceva ceva in franceza… I was like… *amazed*. De matematica nu mai zic. Nu merge inca la scoala, dar imi face niste adunari si scaderi cu trei termeni… asa … rapid. She has to be smarter than me! Can’t be the other way!

Ah si in incercariile de a o invata ceva germana din putina pe care o stiu si eu, am ajuns asa:

Zici dupa mine: „Ich bin Anamaria” (Eu sunt Anamaria)

la care ea : „Ich bin….. mister Bean”

Sa ma prapadesc de ras, nu alta…😀

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

One response to “Cu chef de viata

  1. Ăștia mici sunt așa simpatici că-ți vine să-i mănânci :))

Expune-ţi gândurile!

