Mă amuz în blogocub

Parcă de prea multe ori am ocazia de a mă amuza copios, cu presupuși blogger-sufărstar, care ne învaţă pe noi toţi muritorii de rând, cum să avem un blog de succes ca al lor. Fă aşa, scrie aşa, pune sursa la imagini, dă bani dacă îţi place ce scriu şi o grămadă de alte şi alte inepţii. Măi, ipocrizia e la ea acasă când ne araţi încă o dată că trebuie să facem o adaptare la „fă ce zice popa, nu ce face popa”, una să sune ceva de genu’ „scrie ce zice bloggerul ăla, nu ce face bloggerul ăla”.

Tibi dragă, e blogul unei individualităţi în cauză, nu ai cum să îi spui cum e mai bine să scrie el, că fiecare avem stilul nostru, unii mai copiază, alţii doar citesc… dar mai sunt şi care scriu şi scriu bine. Dacă s-ar lua toată blogărimea după aşa zişii bloggeri-sufărstar, am scrie toţi la fel… Ce ne-ar mai diferenţia? Numărul de vizite? Prefer să am 3 cititori cu cap, decât sute şi mii de inculţi care îşi exprimă dejecţiile verbale.

kthxbye😀

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

One response to “Mă amuz în blogocub

  1. asta cu bloggerul si cu popa se stie , clar:))

Expune-ţi gândurile!

