Se termină şi iarna

Se termină şi iarna, dar parcă era timpul. M-am săturat de atâta frig şi ger, de haine groase, de zăpadă fleşcăită. Vreau să vină căldura, să învie natura, să pot mânca din grădina bunicii toate roadele ei. Vreau cireşe, prune, corcoduşe… Vreau să vină vara, să nu mai am nici o grijă, să putem fi împreună cât vrem noi. Să ma duc cu bicicleta pe unde mă taie capul. Să ma plimb ziua cu rolele. Să ies la plimbare. Să stau întins la soare.

Să…  Vreau multe, asta-i cert. Dacă o să mă ajute Dumnezeu să fiu sănătos, om vedea şi toate lucrurile astea făcute.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

6 responses to “Se termină şi iarna

  1. ai puţintică răbdare, primăvara m-a anunţat că e după colţ.🙂 şi cică nu e singură – e cu soră-sa vara şi verişoara lor, canicula…

  2. Alina

    exact aceleasi lucruri le astept si eu cu mare nerabdare, insa la cum a nins in ultima perioada si la ce temperaturi sunt anuntate pentru urmatoarele saptamani, as spune ca primavara este destul de departe…

  3. și eu vreau să mă dau cu bița :X

  4. Stai, că-şi dă ultima suflare acum iarna. Ninge de bubuie în Cluj!

  5. Alina

    In Bucuresti a nins ieri si am inteles ca mai primim si azi o portie. Probabil in weekend se va topi zapada si vom avea parte de balti si noroi. Nu mai vreau vreme urata, ma deprima :(( Chiar sper ca asta sa fie ultima transa din iarna. Astazi fiind vineri, imi permit sa visez la primavara…

  6. Zic oamenii ăştia meteorologi, că ar mai fi frig o vreme…

Expune-ţi gândurile!

