La Mulţi Ani de 8 Martie!

În această zi specială, ţin să transmit căldura mea sufletească şi îi urez multă multă sănătate, mamei mele, care s-a născut în ziua de 8 martie.

Ţin să spun că le iubesc şi le îmbrăţişez pe Nora (iubita mea) şi pe Anamaria (sora mea). Nu ştiu ce m-aş face fără voi… toate trei!

La Mulţi Ani tuturor femeilor! E ziua voastră azi! Bucuraţi-vă cum credeţi de cuviinţă.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

3 responses to “La Mulţi Ani de 8 Martie!

  1. Corina

    Paul vai ce lalele frumoase daruiesti tu astazi fetelor tale.Si eu ii doresc la Moni „La multi ani !de ziua ei, si Domnul sa o binecuvinteze!
    Ana-Maria e si ea printre” femei” si ii urez si ei bucurii!
    iar pe prietena ta Nora, nu o cunosc dar ii doresc sa fie o femeie inteleapta,si binecuvantata!
    O zi frumoasa iti doresc!

Expune-ţi gândurile!

