Leapşa – De n-ar mai exista…

Am primit acum ceva timp buuun de tot o leapşă de la creve, care era legată de lucrurile ce mi-aş dori eu să nu mai existe pe lumea asta. Cu toate că mintea ne poate zburda în tot felul de lumi ideale, o să mă limitez probabil la doar câteva lucruri, care mi-aş dori să nu mai existe.

  1. Atâta prostie în mintea omului – de multe ori uităm ce e important în viaţă.
  2. Oameni materialişti – uităm de multe ori, cu toţii, să avem grijă de suflet… la urma urmei, când mori, cu ce rămâi? Cu nimic material…
  3. Alcool, Tutun, Droguri & Co. – cu toate că pentru mulţi, acestea sunt o formă de entertainment, cred că ne-ar fi mult mai bine fără ele…
  4. Banii – joacă un rol extraordinar de important în viaţa umanităţii… dar… cum ar fi o lume, fără bani?

Cam atât pentru moment. Îmi cer scuze de la eventualii cititori că nu postez prea des. Se întâmplă multe lucruri în viaţa reală, am o viaţă plină, dar nu tot timpul am chef să scriu pe blog… Aşa că, răbdaţi cu mine.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

One response to “Leapşa – De n-ar mai exista…

  1. nu ești foarte pretențios :)) Mă așteptam la vreo 10-15 lucruri :)))

Expune-ţi gândurile!

