ComeBACk Post

Nu am mai scris de ceva vreme, fiind destul de mult timp ocupat in ultimele luni. In primul rand imi cer scuze sufletului meu, pentru ca l-am neglijat si nu i-am acordat timp sa se exprime pe blog, iar in al doilea rand, imi cer scuze voua, cititorilor (putini :D).

Mi-a fost chiar dor sa scriu, sa vina vacanta, sa am timp de multe multe lucruri. Nu vreau sa va plictisesc cu ce am mai facut eu, ce realizari, ce nu stiu ce…🙂 Mai degraba, o sa incerc sa dezbat ceva idei, in viitoarele postari… sa vedem, ni se bat ideile cap in cap, sau iasa ceva interesant…

Si de dragul bac-ului, care a trecut, nu am putut sa nu il adaug in titlul postarii. Era prea buna oportunitatea. Am terminat si eu primul an la Electronica si Telecomunicatii… Pai bai copii, eh, tineri absolventi, voi chiar nu stiti ce va asteapta in caz ca nu va alegeti o facultate de balet… Bac-ul o sa vi se para floare la ureche.

Daca ar fi sa mai dau o data Bac-ul, poate de data asta as fi alocat 2 saptamani din viata pentru pregatire, nu una cum am alocat eu cand am fost pe clasa a 12-a… Degeaba, ca realitatea

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

2 responses to “ComeBACk Post

  1. Eu am alocat 2 săptămânii BAC-ului :)) Și tot cam atât examenelor de licență :))

  2. stiu si eu pe cineva care a terminat primul an la Poli, aceeasi specializare.
    si ce aud de la el..e jale mare.
    e o facultate f grea..asa ca, multa bafta!

Expune-ţi gândurile!

