Top Top Toooop … Rusiniiiiiiiica

A venit si vremea sa fac o leapsa de genul, primita de la Creve. Nu am mai facut de mult timp una, dar hai ca merge si asa. Chestia merge asa : Trebuie sa spun cateva din chestiile pe care le am si de care imi e … rusinica.

1. Mi-e rusine ca se mai intampla cu unele persoane in varsta sa ma adresez la ‘per-tu’ in loc de cum se cuvine.

2. Cateodata am anumite perioade cand debitez absolut orice si vorbesc numai sa ma aud vorbind. Nu pot sa fac asta decat atunci cand sunt anumite persoane prin jurul meu, care ma inteleg foarte bine cum sunt…

3. Am cateodata orgoliul ala de … superioritate. Ar trebui sa fiu mai smerit.

Cam atat pe moment! Leapsa merge la …. Roxana Chita, ca si asa nu am mai auzit-o de mult cu ceva tema de casa de la mine😀

 

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

4 responses to “Top Top Toooop … Rusiniiiiiiiica

  1. Roxana Chita

    😛 Pana diseara sau cel tarziu maine fac tema data😀 P

  2. Pingback: Topul rusinii | Miss Roxanne

  3. Pingback: Topul rusinii | Roxana Țucmeanu Blog

  4. Pingback: Topul rusinii | Rocsee Online

Expune-ţi gândurile!

