Ce mai spun si eu … asa [2]

Salutare! Ca o mica continuare, la ce am spus aici.

Sa stiti ca m-am reapucat de desenat. Doamne ce fain e!

Desenez la cursuri, desenez in timpul liber… UI -urile (design-ul web) la care lucrez acum in Photoshop, arata super super bine. Lucrez la doua chestii total diferite, asa, ca sa vad daca pot🙂 Si sa stiti ca pana acum merge struuuuna.

Am plantat 15 pomisori in gradina, am reparat gardul … Vai, o fost super acasa (ca de obicei! :D).

Pe bune, chiar o sa mai scriu😀 Imi place. Creative juices are flowing great lately.

About Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

3 responses to “Ce mai spun si eu … asa [2]

  1. Astept sa pui si cateva poze cu desenele tale pe blog😀

  2. 😀 Hehe, hai ca o sa fac o postare noua cu doua poze dragute …😀 Tineti aproape😀

Expune-ţi gândurile!

