Sa nu uit sa pun titlu…

Sa nu uit sa pun titlu…

Sa pun un titlu…

…Un titlu pentru tot ce ma inconjoara…
…Un titlu pentru cei ce ma urasc… (P.S. Facem lista ! Astept sa iti pui numele aici : )
…Un titlu pentru cei ce ma iubesc… (putini, dar e OK)
…Un titlu pentru cei ce le plac lucrurile aparute pe blog…
…Un titlu pentru cei ce nu agreeaza acest blog…
…… Si intr-un final, un titlu pentru cei care injura in aceasta zona …

Prea multa lume crede ca ma implic prea mult in ceea ce scriu, probabil asa este… Prea multa lume crede ca acest blog este viata mea, si nu stiu nimic altceva… Prea multa lume are doar prejudecati si nu vor sa descopere adevaratul om, prea multa lume nu are ce am eu… acel ceva, pe care putini il intelegeti.

De-a lungul timpului au trecut prin aceasta zona in scris, de la ironii frumoase la umor englezesc, si mai rar, „confruntari” spirituale profunde.
Cine a iesit cel mai castigat din toata aceasta… blogareala… am fost eu… EU. Am aflat ca exista anumite tipuri de oameni, de colegi, de prieteni, si variante (sau unii ar zice feţe) ale mele.
Oamenii se clasifica in urmatorul fel dupa parerea mea: (P.S. : Nu ma judeca, nu de alta, dar asta e dreptul lui Dumnezeu si nu al tau si nici al meu, dar mi-am permis sa ma abat de la regula in cazul de fata… pacatosul de mine… ca sa imi spun of-ul)

  • Oameni cu care merita sa vorbesti.
  • Oameni cu care nu merita sa vorbesti.
  • Oameni care nu vrei sa ii abordezi in orice tema de discutie.
  • Oameni care ai vrea sa ii ai aproape, dar sunt „prea departe”
  • … Probabil e fara sfarsit aceasta lista.

    Si totusi, I live my own life (this should be read like WTF?!) . Nu ne dam seama cat de bine e sa fi uneori increzator in fortele proprii. Uite asa o sa il cunoasteti de acum pe Paul Roman. Un tip, care intotdeauna a fost increzator in fortele proprii, in ceea ce poate creea, increzator in talentul sau, in capacitatea sa de a gasi solutie in orice situatie, si nu in ultimul timp, posibilitatea de a manipula pe orice parte, oamenii. Blond la suprafata (prejudecatile dumneavoastra probabil deja s-au activat), dar profund si increzator in interior.
    Acesta este doar un sumar al „calitatilor” si poate „defectelor” mele. Dar va las ceva mai mult :

    Vreti sa va descriu cum e Paul Roman cu adevarat ?

    – Daca ii este cauzata suferinta, el este cel care va lovi cel mai tare, si nu cu pumnul cum (n-)ar crede unii, ci prin inteligenta.
    – Este acel cineva care nu ii pasa ce spune lumea despre el.
    – Traieste dupa propriile reguli si conceptii.
    – Este greu influentabil, daca nu imposibil
    – Are un mare respect pentru monarhie si tot ce inseamna acest lucru.
    – Considera ca liberii-cugetatori nu ajung in iad (nu neaparat).
    – Apeleaza des la ironie.
    – Niciodata nu lasa pe cel de aproape sa se bucure prea mult, decat daca acea persoana chiar semnifica ceva pentru el.

    Eu, sunt acea persoana, ce te poate duce de pe culmile Raiului, in prapastia iadului. (Nu te speria! Nu e chiar asa de rau!)

    … Si totul parea atat de simplu… Inca un caz pierdut… Inca un om neajutorat si profund ganditor…

    Uite ca acei oameni sunt mai puternici decat credeti…

    Nu ati vazut nimic… din mine.

    P.S. : Postati daca doriti sa mai vedeti blogul acesta pe internet, chiar sunt curios de parerea voastra.

    P.P.S : Ca si bonus, ca ati citit pana aici, am sa las imediat un link de download/ascultat melodia Nikkfurie – The A La Menthe.

    Download Button