Stock, WordPress & Other

Astazi au avut loc mai multe lucruri importante. Unul destul de mediatizat pe ziua de azi, a fost cel cu caderile burselor din toata lumea. Celalalt, mult mai putin mediatizat, dar destul de important pentru „bloggeri” este faptul ca baietii nostrii iubiti de la WordPress, au marit spatiul 60x, spun ei 🙂 . Mai exact, au marit spatiul de stocare al fisierelor de la 50 MB, la 3 GB. That’s a nice thing from them, acum nu o sa mai imi fie frica sa uploadez fisiere.

Si totusi, sa revenim la lucruri mai serioase, cel putin pentru mine, cu toate ca nu sunt implicat direct, ci doar sunt interesat in acest domeniu, si anume : Bursa.
Da, bursa a cazut intr-un stil mare, ca sa spunem asa. Scaderile inregistrate pe la mijlocul sedintei au fost undeva pe la 5% in medie, pe plan mondial.
Totul a inceput din Tokyo, continuand cu Hong Kong si cu Sydney, urmat de bursele din Europa, iar cea din urma, New York.
Se anunta o scadere a bursei mai drastica decat una decat cea din 9/11 (11 septembrie – ziua atentatelor din New York), insa „Bursele europene au revenit pe plus dupa anuntul FED de reducere a dobanzii de referinta” si „Rezerva Federala a redus dobanda de referinta la 3,5%, pentru a reduce riscul de recesiune a economiei SUA„. Am lasat niste link-uri pentru cei interesati de unele cifre.
Ca sa explicam pe scurt, s-a intervenit pentru a nu se ajunge la o scadere mai drastica. De exemplu, acum in SUA, vor ramane mai multi bani in mana consumatorului.
Pentru orice alte detalii cu privire la bursa, use the almighty Google.

Si ca sa revin la „oile mele” , in ultimul timp sunt… ok . D-abia astept campionatul judetean da baschet, poate poate, who knows, ajungem la nationala (cu toata ca nici eu nu cred ce am zis aici, there’s still hope). Scoala, se incheie destul de interesant, recuperez medii la care nici nu credeam ca am sa fac, distractie mai multa, si mult mai mult zambet (ca nu ar fi fost destul!) pe chipul meu 😀 .

Talk to you soon …